Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, May 4, 2013

#PRU13 : Pakatan Mula Kalut Berita Kekalahan Mereka Mula Tersebar ! Video !


"..pakatan haram akan buat kekecohan awal sebelum 5 Mei.."
- sumber rapat

Memang wujud..memang ada..memang ejen Anwar ini ada d mana-mana. Dari dulu lagi kita dengar tidak semua polis dan tentera suka pada Kerajaan BN..yang pasti, yang tak suka adalah kerana mereka ada agenda atau kepentingan peribadi..contohnya mudah..4 Bekas Jeneral yang kecewa kerana perut mereka masih belum kenyang, meloncat untuk sokong Anwar..itupun setelah pencen comfirm !

Khabarnya, walaupun mereka pencen, 'kaki' mereka masih ada dalam polis dan tentera. Tak perlu terkejut kalau ejen mereka ini sendiri terlibat dalam kerja-kerja kononnya merisik kedudukan parti politik tanahair.

Terbaru, kem Anwar mula kecoh dalam minggu ini kerana lapuran yang d sampaikan bahawa Anwar dan sekutunya bakal d benamkan dalam PRU kali ini. Sudah tidak ada lagi undi protes seperti yang terjadi pada PRU yang lepas. Semua rakyat Malaysia tahu bahawa kemenangan Pakatan Haram pada PRU12 dulu adalah kerana "UNDI PROTES", nak mengajar UMNO BN bahawa rakyat perlu d dahulukan. Nak mengajar sesetengah pemimpin BN yang egonya melangit tingginya.

Bila PM Najib mengambil alih tampuk kepimpinan negara, rakyat sudah dapat menerima kembali cara PM Najib bekerja untuk rakyat. PM Najib berjaya yakinkan rakyat dengan Plan Pembangunan Negara yang menyeluruh. Program Transformasi yang d perkenalkan PM Najib termasuk Pemimpin perlu berani berubah kalau tidak akan d ubah.

Sudah nampak jelas bila menghampiri PRU pada 5 Mei ini bahawa rakyat sudah menghantar isyarat jelas bahawa hanya BN saja yang mampu bina negara ini. Hanya BN sahaja yang menepati apa yang d janjikan walaupun d negeri yang tidak BN kuasai.

Perkara inilah yang telah d laporkan pada Anwar..kelam kabut jadinya kem Anwar dan sekutu haramnya merancang untuk buat huru hara dan mula menabur fitnah yang mereka cipta d saat akhir agar rakyat Malaysia kembali menyokong mereka.

Sepenggal yang lalu, pakatan haram d beri mandat dan amanah untuk menjaga 5 Negeri..semuanya GAGAL. Isu kroni dan nepotisma yang mereka lemparkan pada Kerajaan BN selama ini, mereka sendiri yang amalkan..bahkan tanpa silu, tanpa rasa berdosa, harta milik rakyat ada yang sudah berpindah tangan secara sembunyi-sembunyi.

"Anwar tidak boleh menerima kekalahan kali ini..dia akan buat sesuatu.." - menurut sumber 'risikan polis dan tentera yang pro kepada pakatan haram.

Dalam sehari dua ini saja,lambakan isu tahap jamban mula bermain dalam blog dan portal pakatan haram yang d biayai sepenuhnya oleh duit rakyat negeri yang mereka kuasai.

Isu kononnya berpuluh kapal terbang d sediakan untuk membawa masuk pengundi Sabah dan Sarawak ke Semenanjung.

Isu kononnya Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia tidak adil dan bakal berpakat dengan parti Barisan Nasional bagi menipu dalam PRU sengaja d adakan. Yakinlah puok kera ini akan serang SPR hingga ke hari mengundi dan selepas mengundi.

Anwar sudah pun membuat wawancara dengan agensi berita luar negara bahawa proses pilihanraya umum kali ini Barisan Nasional akan membuat penipuan besar-besaran.

"..kalau saya kalah, saya akan berhenti dari politik dan akan menumpukan pada kerjaya sebagai pensyarah luar d universiti luar negara.." - Anwar.

Kenyataan Anwar yang berbolak balik ini sudah lama kerana beliau pun sudah menjangkakan bahawa kali ini parti milik beliau sendiri bakal hancur dan d kuburkan oleh rakyat Malaysia.

Malah menurut sumber, segala perancangan Anwar hanya menguntungkan DAP saja selama ini. Anwar terkena dengan strategi yang d ciptanya sendiri. Kaum Cina yang taksub dan tidak memahami apa itu konsep keadilan dan kesamarataan telah mula menterjemah apa yang Anwar janjikan dengan kepala otak haloba mereka sendiri. PAS juga terkena..yang untung hanya DAP!

Cina DAP mula pasang angan-angan bahawa satu masa nanti d waktu yang terdekat, KUASA POLITIK MALAYSIA bakal jatuh ke tangan mereka ! Pas dan Parti Anwar bakal gigit jari.

DAP betul-betul gunakan Anwar, Hadi Awang dan Nik Aziz sebagai binatang tunggangan mereka ! Mereka hanya mahu kuasa..bukannya mereka mahu Anwar !

Isyarat yang jelas mereka menolak Anwar sebagai PM walaupun setelah sekian lama mereka canang bahawa Anwarlah bakal PM kiranya mereka menang rupanya hanya d peringkat awal..Kit Siang sudah berani bertanya secara terangan d satu ceramah d Johor.."..siapa PM kita.." tanpa menyebut nama Anwar.

Kelmarin, sebaik sahaja habis proses pengundian awal untuk anggota keselamatan kita, puok kera dalam blog dan portal jamban mereka sudah keluarkan berita terkini bahawa Pakatan Haram Jadah menang "undi awal atau undi pos"

gila ke sawan !! peti undi belum d buka, kertas undi belum d kira, mereka secepat kilat menyebarkan bahawa polis dan tentera yang selama ini mereka gelarkan ANJING..menyokong mereka sepenuhnya !!

Kini, berbaki hanya 2 hari sahaja lagi tempoh berkempen dan mustahil Anwar belum terima apa-apa report lagi tentang kedudukan terkini pakatan haram, khususnya parti milik Anwar sendiri.

Kepada seluruh rakyat malaysia..jangan takut keluar mengundi, jangan takut untuk memberi mandat yang besar kepada BN..yakinlah kepada keupayaan Anggota Keselamatan kita yang majoritinya sanggup pertahankan Malaysia dengan nyawa mereka.

Lahad Datu sebagai bukti bahawa Anggota keselamatan kita sanggup letak nyawa demi pertahankan kedaulatan negara yang bermaruah ini.

Untitled14

Apa akan terjadi pada 5 Mei ini akan bongkarkan. Maklumat pun telah dapat apa yang puok kera ni nak buat dan siapa yang buat dan d mana mereka akan buat dan berapa upah yang mereka akan dapat !!




Baca d sini untuk tahu fitnah dan tohmahan tentang "pengundi Sabah dan Sarawak" ! klik di SINI






No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.