Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, May 26, 2013

HIMPUNAN ANJING HITAM JADIAN~ "Ritual Candlelight Vigil"





Daripada apa yang kita lihat sekarang nampak sangat SPR kena main dengan Pakatan Haram dan BERSIH berhubung penggunaan dakwat kekal. Itulah SPR terlalu ikutkan sangat kehendak gila mereka, seolah-olah mereka yang berkuasa dan membuat keputusan.

Kalau dulu pakai sistem biometrik mungkin tidak akan jadi situasi seperti ini.




Mereka ingat bila dah ramai begitu,mereka sudah cukup kuat, boleh buat apa saja, sama juga dengan adam, bila ada sikit penyokong yang terpengaruh, dia dah rasa kuat sangat la tu- itu perasan namanya. Selepas pru13 orang dah mula celik,sudah banyak sangat putar belit, fitnah,tuduhan yang tidak berasas, provokasi  melampau, maki hamun, cerca nista yang akhirnya mereka akanletih sendiri.

Black out 505 ?? kantoi - orang kuat DAP  sendiri mengaku yang itu semua adalah rekaan !! 40,000 bangla ?? - kantoi juga !!

Anwar bin Ibrahim - sifat tuhan itu maha mengetahui, maha melihat, maha mendengar - cukup2 lah tu... sudah-sudah la.  Kadang-kadangkala kasihan melihat Anwar yang tercari-cari jalan untuk menempatkan dirinya pada suatu tahap seolah-olah seperti Allah itu sudah tidak lagi mengetahui, mendengar dan melihat.

Pada kesempatan yang masih ada, dengan tubuh badan yang masih sihat serta sedikit kelangsungan usia  yang masih berbaki, dimana ruang masih lagi terbuka, masih bernafas secara normal, IANGATLAH KEPADA ALLAH BANYAK BANYAK.


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.