Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, May 5, 2013

#PRU13 : Terkini ! Pejabat Daerah Kulai Jaya Cuba Di Rempuh Cina Dap & Anjingnya Pas !

Embedded image permalink

pergHHH tak tidur malam puok kera yang taksub dan panas hati serta sawan babi bila berita dari war-room mereka sendiri bahawa Pakatan Haram Jadah akan kalah teruk !

Khabarnya tadi SMS d hantar..sms berantai..sms provokasi kononnya Mat Bangla d seludup masuk ke Pejabat Daerah Kulai Jaya, Johor untuk mengundi awal esok !!

Puok kera cina dap ni mula buat kacau, terpekik dan d sambut dengan laungan TAKBIR oleh puok celaka Pas !

Hampir 300 orang cina dap mula tunjuk samseng ! ada yang cuba panjat pagar nak periksa Pejabat daerah tersebut..Bangsat !! kalau d biarkan..hancurlah Malaysia !! Komunis.

Nampak sangat puok cina dap ni dah mula kecut..pakatan haram bakal hancur..beberapa jam saja lagi !! Insya Allah !

Ada anjing nak bagi rasuah kat polis..nak masuk periksa sendiri kewujudan Bangla !! tuuuiHHH !! kuat propa !

Embedded image permalink

Baca seterusnya : di SINI


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.