Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, July 23, 2013

4 MELAYU BAKAL DIHUKUM MATI : AYUH BANGKIT TOLONG 4 PEJUANG ISLAM INI !


4 pemuda melayu dituduh menculik.
jika sabit kesalahan boleh dihukum mati !

MEREKA BUAT PERKARA INI SEBAGAI TINDAKBALAS TERHADAP KEBIADAPAN ALVIN/VIVIAN YANG MENGHINA ISLAM ! 

tahniah peguam negara kerana PILIH untuk charge kesalahan ini pada 4 pejuang islam.

APA BANGSA MELAYU PERLU LAKUKAN : CARIKAN PEGUAM TERBAIK UNTUK BELA NASIB PEJUANG MELAYU INI...

kami sedang berusaha mencari jalan penyelesaian terbaik.

kalau dapat peguam macam zul nordin, shafiee abdullah pun ok, asalkan 4 pemuda pejuang islam ini BEBAS LEPAS.

kami cuba usahakan sesuatu. jikalau ada perkembangan, kami akan bagitau dalam blog.







4 comments :

Anonymous said...

Dalam masa skrg ni ketika umat Islam di caci maki oleh kaum kafir, sekurang2nya adalah juga 4 anak muda yang IMAN mereka tak payah kita pertikaikan...jauh lebih mulia dan tinggi dari IMAN para pemimpin PAS mahupun UMNO. Kita melayu semua patut berbangga dgn sikap anak2 muda ini yang sanggup berdepan dgn hukuman digantung sampai mati, demi mempertahankan KESUCIAN AGAMA ISLAM !!! Untuk keempat anak2 muda tersebut, janganlah berasa takut atau gentar dgn hukuman duniawi yg sementara ini, sedangkan ganjaran kebaikan di akhirat utk anda semua berlipat kali ganda dari sisi Allah. Inilah pejuang2 anak muda Islam yg kita hauskan selama ini, mampu bertindak di masa semua pemimpin2 Islam begitu bacul dan takut terhadap kaum kuffar. SYABAS wahai pejuang2 Islam sejati...4 anak muda di hukum, nescaya akan lahir 4 JUTA ANAK MUDA ISLAM YG BANGUN MENERUSKAN PERJUANGAN SUCI MEMPERTAHANKAN AGAMA ISLAM DARI DIHINA OLEH KAUM KAFIR DI BUMI MALAYSIA INI !!!

Anonymous said...

Aku berharap seluruh umat Islam bangun menentang sebarang hukuman terhadap keempat-empat anak muda Islam tersebut. Ini bukan soal kita nak lawan kerajaan UMNO/BN mahupun PR, tetapi ini utk keadilan dalam mempertahankan kesucian agama Islam....AYUH KITA SEMUA TURUN NANTI..bukan 100 ribu...tetapi 10juta melayu akan hadir di KL untuk pertahankan kesucian Islam !!!

Anonymous said...

Mrk tetap telah melanggar negara yg mempunyai undang undang dan aku sokong serbarang tindakan diambil terhadap mereka termasuk hukum mati. Muka pun dah mcm penyangak.

Anonymous said...

Ya Allah...peliharakn lah saudara kami ini dari segala hukuman. Kau brikn lah ruang penyelesaian kerna mereka bertindak hanya untuk memelihara agamaMu. Sesungguhnya hanya pdMu Ya Allah tempat kmi memohon pertolongan.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.