Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, July 17, 2013

AMBIK KAU : #CINABENG HINA ISLAM DAN BALING KEPALA BABI MASUK SURAU, KENA TAJI!!! PADAN MUKA!!!


Seorang chinabeng bernama NG MUN TATT, 24, yang mengaku kononnya dia bekerja sebagai penjaga kaunter kafe internet di Taman Seri Muda, telah 'diculik' di sebuah restoran ketika sedang makan bersama-sama teman wanitanya lebih kurang jam 3:00 pagi oleh 8 orang lelaki Melayu yang menaiki sebuah kereta jenis Toyota Alphard. Kenderaan tersebut menggunakan nombor pendaftaran palsu.

Yang diculik hanyalah Ng Mun Tatt, manakala teman wanitanya tidak diapa-apakan. Menariknya sewaktu diculik, barang-barang berharga seperti dompet, telefon bimbit dan rantai emasnya, telah ditanggalkan dan diserahkan kepada teman wanitanya sebelum dia dilarikan.

Wong Mun Tatt telah ditemui beberapa jam kemudian oleh seorang penunggang motosikal dalam keadaan bogel di tepi jalan KM4.5, Lebuhraya DUKE (Jalan Duta hala ke Hulu Kelang) berhampiran susur masuk ke Setiawangsa dalam keadaan bogel sepenuhnya.

Seluar, baju, pakaian dalam dan boxer telah dilarikan oleh penculik.



Ketika diselamatkan oleh beberapa orang anggota polis selepas menerima laporan daripada seorang penunggang motosikal, Wong Mun Tatt mendakwa badannya telah diconteng oleh suspek kerana geram dengan perbuatannya.

Dalam pengakuannya, Wong Mun Tatt mengakui bahawa selama ini, dia telah banyak melakukan kerja-kerja kotor untuk DAP, termasuklahmenghina orang Islam dan orang Melayu menerusi laman sosial peribadi seperti Facebook dan TWITTER. Bahkan dia juga telah mencampakkan bangkai babi di hadapan rumah dan surau orang Melayu yang menjadi sasaran agenda politik untuk mencetuskan ketegangan kaum.

Wong Mun Tatt enggan membuat laporan polis berhubung insiden yang menimpanya kerana bimbang segala perbuatannya sebelum ini akan terbongkar dan akan mendedahkan lebih ramai individu. Dalam satu kenyataannya yang lain, dia tidak mahu kejadian yang menimpa Teoh Beng Hock menimpa dirinya pula.

Sehingga kini, hanya satu laporan polis telah dibuat iaitu daripada penunggang motosikal yang menemui Wong Mun Tatt dalam keadaan bogel di tepi jalan.

Chinabeng ini sebenarnya adalah pemilik dan pengendali enam buah premis yang menyediakan perkhidmatan judi online. Premis-premisnya telah dua kali diserbu dan disita manakala peralatan perjudian turut dirampas. Bagaimanapun, tidak lama selepas tindakan pihak berkuasa, premis-premisnya kembali beroperasi di Sri Muda.


Berita ini menyusul selepas Alvin dan Vivian menghantar mesej merayu atau lebih tepat lagi bersikap sinis agar mereka tidak diganggu.



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.