Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, July 6, 2013

PORTAL MALAYSIAN INSIDER SUDAH MENJADI KAKI HASUT? JOM BUAT LAPORAN POLIS!


Azmin pertikai kakitangan SPR diberi bonus? Azmin ni aku tau la tengah marah dan merajuk dengan kekasih hati dia si Anwar Ibrahim, tapi sebagai ahli Parlimen Gombak dan Adun Bukit Antarabangsa dia sepatutnya jangan la terlalu bodoh sangat.

Malah jawapan dari soalan dia sudah pun diberi seperti dibawah ini:


Duit RM200 juta itu bukanlah bonus tapi ianya adalah perbelanjaan untuk keseluruhan PRU, ini termasuk elaun mereka wahai Azmin, tang mana mai depa dapat bonus pulak? Azmin kata PRU tidak adil tapi Anwar dan Azmin sendiri angkat sumpah dan memperakui ianya merupakan satu pemilihan yang sah.

Malah menteri yang menjaga Parlimen, iaitu shaidan Kassim juga telah menjawab DISINI 
Pada pandangan aku perkara ini sudah tak boleh dibiar, segala pertuduhan mereka ni sudah terjawab. Persoalannya sekarang apa perlunya portal Malaysian Insider membuat laporan sebegini? Kenapa mereka perbesarkan isu yang sudah pun terjawab dalam Parlimen.

Kan elok dilapor sekali dengan jawapan. Apa la Malaysian Insider ni, berat sebelah, mereka melaporkan apa yang dipersoal tetapi tidak jawapan yang telah diberi SPR! Ini bermakna Malaysian Insider berniat jahat. Kalau nak lapor kena lapor semua sekali, apakah Malaysian Insider nak ambil alih Malaysiakini dalam menyebarkan fitnah?

Diharap ada pihak yang membuat laporan polis mengenai perkara ini dan Malaysian Insider perlu lebih bertanggungjawab dalam melapor beritanya. Malaysian Insider memang over, mereka suka main sentimen dan menghasut rakyat seolah-olah SPR bersalah

Kepada sesiapa yang nak membuat laporan polis terhadap Malaysian Insider, sila pergi ke LINK ARTIKEL INI dan buat salinan. Pastu repot la kat polis. Cukup-cukup la mereka melemparkan fitnah tak berasas selama ini. Kini sudah tiba masanya untuk kita bertindak.

Apa pandangan Tuan/Puan?

Sumber : Parpukari


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.