Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, July 7, 2013

Empat Laporan Polis Terhadap Malaysian Insider (MI)

IMG-20130706-00280
Isi laporan
Petikan daripada MI
laporan polis
Perkasa LMS

Laporan sedang dibuat di IPD Taiping

Artikel mengenai pembohongan atau fitnah Malaysian Insider mengenai BONUS sejumlah RM 200 juta kepada petugas petugas SPR semua peringkat telah menyebabkan PERKASA Daerah Larut, Matang dan Selama dan NGO lain membuat laporan polis di IPD Taiping pada malam ini.
En Othman Mohamed Pengerusi Perkasa menyatakan tulisan dalam Malaysian Insider memberi impak negatif kepada pembaca portal khususnya dan rakyat Malaysia Amnya.
En Othman berharap pihak berwajib akan membuat siasatan terhadap MI dan menyeru agar MI memohon maaf secara terbuka.

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.