Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, July 18, 2013

PEMUDA ALPHARD CULIK ANAK CINA SEBAB NAK RM 5 RIBU JER ?? TEMBERANG GILA ANAK CINA DAP NIE !!


Sudah baca apa yang didakwa Ng Mun Tat … budak Cina yang sebelum ini dilaporkan diculik oleh 8 lelaki kerana dikatakan bertindak menghina Islam di Facebook.


Kalau belum…boleh klik sini.


Alasan yang diberikan…senang cakap penulis memang tak boleh nak terima langsung.


Dia mendakwa diculik 8 lelaki yang mahukan wang tebusan daripada keluarganya…nak tahu jumlah yang diminta…RM5,000.


Bayangkan…. 8 lelaki menaiki sebuah kereta mewah Toyota Alphard mahu berpenat lelah dan membahayakan diri menculik seorang penjaga kafe siber untuk jumlah sebanyak itu….masuk akal ke?


Lepas itu dibadannya diconteng Saya Hina Agama Islam….alasan: akan dipukul orang Islam lain jika cuba lari….


Lapan orang culik dan ada kemungkinan dia boleh lari….dan tak pulak dia dipukul masa mula-mula dijumpai dengan tulisan itu di badannya di tepi lebuh raya…


Masa dia mula dilarikan…penculik serahkan beg duit dan telefon bimbit dia kepada teman wanitanya.


Perghhhh…ini penculik beriman betul… 8 orang nak RM5,000…beg duit dengan handphone tak mahu… barangan kemas teman wanita tak usik….cuma nak RM5,000…


Ayoyo apek…sudah la tipu tu ok…


Harap polis siasat Mun Tat ni betul-betul dan ambil tindakan yang wajar ok… loya dengar penjelasan yang diberikan itu…


Baca seterusnya : di sini

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.