Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, August 7, 2013

Cina Ugut BN Lagi ... Masih Ada Lagikah HERO MELAYU UMNO Mahu PAYUNG Kiasu Dan Chauvinis ?


CHINESE SUPREMACY sudah semakin BERANI UGUT secara terbuka jika mahukan undi dan sokongan. Jika tidak BN CONFIRMED KALAH PRU-14. 



Rakaman video yang cukup mudah difahami ini asalnya hanya berkisar mengenai prosedur biasa serbuan yang dilakukan oleh anggota pasukan keselamatan, tidak kira sama ada anggota polis mahupun pihak berkuasa tempatan. 

Sudah menjadi lumrah jika sesuatu laporan hasil siasatan yang diterima, pasti anggota pasukan keselamatan akan menjalankan operasi dan serbuan di premis-premis yang disyaki menjalankan aktiviti haram.


Namun begitu prosedur biasa dalam satu serbuan yang dilakukan di kelab malam di Damansara Utama bertukar menjadi medan UGUTAN bangsa yang tidak tahu mengenang budi. Lebih manis lagi dibahasakan sebagai CHINESE SUPREMACY.

Cukup jelas 
CHINESE SUPREMACY menggunakan perkataan 'kuasa rakyat' dalam melakukan provokasi terhadap anggota penguatkuasa. Sememangnya cukup sinonim perkataan 'kuasa rakyat' inilah yang sering digunakan dan diterapkan PEMBANGKANG di negara ini agar rakyat bebas melanggar peruntukan undang-undang dan menjadi liar.

Rakaman video ini juga dengan jelas menunjukkan bagaimana 
CHINESE SUPREMACY ini menghina dan memaki hamun pihak berkuasa yang sedang menjalankan tugas dan kewajipan. Lihatlah betapa biadabnya CHINESE SUPREMACY ini terhadap pihak berkuasa.

1) Who The Fuck You All?
2) License Used ... All Fucking To Job
3) CONFIRMED BN KALAH ( untuk PRU-14 )
4) You Buat Macam Ni Aaa ... CONFIRMED BN KALAH ( untuk PRU-14 )
5) Langsi Some More ?
6) Saya Tak Da Hal La!
7) PUKIMAK ...
8) Gari Saya Apa ? Haa ... Lu Gari Saya Apa?

9) Hei, Saya RAKYAT (hendak menunjukkan tidak bersalah) 

Jika pihak berkuatkuasa menjalankan kewajipan dalam serbuan yang dilakukan, apa perlu CHINESE SUPREMACY ini berani UGUT Barisan Nasional (BN) akan kalah ? Mengapa BN dipersalahkan ? Apa salah BN dalam perihal serbuan ini ? 

CHINESE SUPREMACY sudah semakin BERANI UGUT secara terbuka jika mahukan undi dan sokongan dari bangsa yang tidak tahu mengenang budi ini, jika tidak BN CONFIRMED KALAH PRU-14.

Semakin jelas
 TSUNAMI CINA dan CHINESE SUPREMACY ini akan tetap berterusan sehingga ke Pilihan Raya Umum ke-14 kelak. 

MARK MY WORDS ...



Kiasu dan rasisnya puak-puak 
CHINESE SUPREMACY ini bukanlah sesuatu dibuat-dibuat ... 



Rasis puak-puak CHINESE SUPREMACY ini tidak tertumpu kepada soal bangsa, jauh melangkaui batas kepercayaan dan agama yang dianuti orang MELAYURasisnya puak-puak CHINESE SUPREMACY ini saling tidak tumpah seperti bangsa YAHUDI, yang tetap mempercayai mereka adalah bangsa pilihan Tuhan.

Namun begitu masih ramai orang 
MELAYU masih belum belajar dengan sifat kiasu dan betapa rasisnya puak-puak CHINESE SUPREMACY ini. Masih juga ada dikalangan orang MELAYU yang begitu galak untuk menjadi HERO MELAYU tetapi dari sudut yang songsang dan menyongsangkan.

Orang
 MELAYU masih lagi sifat tulus mulus budi pekertinya mahu memujuk puak-puak CHINESE SUPREMACY ini. Barangkali RAJUK puak-puak CHINESE SUPREMACY boleh dilembutkan dengan pelbagai imbuhan dan ganjaran yang ditawarkan.



Orang MELAYU masih lagi dengan sifat 'Hidung Tak Mancung, Pipi Tersorong-Sorong'. Orang MELAYU masih lagi selesa dengan perwatakan bahawa dirinya cukup mudah diperbodohkan dan diperkotak-katikkan oleh puak-puak CHINESE SUPREMACY ini.

Orang MELAYU masih gagal memahami dengan mendalam puisi Agung Sasterawan Negara, Usman Awang ...

Sumber : Media wangsamaju


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.