Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, October 10, 2013

VIDEO FATWA TERKINI AZHAR IDRUS.. RAKYAT MALAYSIA BODOH MACAM LEMBU SOKONG KERAJAAN NAJIB


Perghhh..., tak sangka pulak kalau sapa sokong kerajaan Najib ni lebih bodoh dari lembu ye.. Ini bukan gua cakap tau.., ini merupakan fatwa terkini dari Azhar Idrus yang dipuja-puja oleh seluruh macai pembangkang didalam negara..

Azhar Idrus kata, orang miskin didalam Malaysia ni lagi la bodoh sebab sokong kerajaan yang naikkan harga minyak sehingga menyebabkan kenaikan harga barang..

Dan selain dari bodoh.., Azhar Idrus juga sifatkan orang susah yang sokong kerajaan ni merupakan sakit mental...

Tak tahu lah kann..., macam ni ke yang dikatakan ulamak oleh macai-macai Pas tu semua.. Kalau macam ni level ulamak didalam Malaysia.., rosak semua nanti beb...




1 comment :

Anonymous said...

Dia seorang saje dan macai2 yg CERDIK......

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.