Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, May 12, 2013

Lim Kit Siang Menghasut : Najib Adalah Syaitan Yang Perlu Ditolak



Lim Kit Siang telah menghasut dalam ucapan membakar semangat bencikan Barisan Nasional di Himpunan Haram Kelana Jaya.Beliau telah berteriak dengan bongkak ” Najib adalah Syaitan yang perlu di tolak, betul ?!! “..di sambut dengan penuh sorakan dari para pengkhianat negara.

“Kita tinggalkan politik perkauman, politik rasuah..” itulah antara jeritan Kit Siang yang sentiasa meniup api kebencian agar penyokong mereka bertindak ganas terhadap kerajaan dengan alasan kononnya Barisan Nasional menipu dalam PRU 13 kali ini.

Memang meroyan gila Anwar Bin Ibrahim dan Lim Kit Siang ini, walaupun sudah kalah dalam pertempuran PRU13 namun masih melaungkan bahawa mereka mendapat 52% sokongan rakyat. Sedarkah atau sengaja buat tak sedar akan ada perbezaan antara anggaran dan fakta sebenar. Rupanya mereka masih mahu terus bermimpi ke Putrajaya walaupun tewas dalam PRU13. Nak juga kata mereka menang. Memang sah lah otak ada masalah mental.

Lim Kit Siang cuba raih simpati dan memutar-belitkan isu kononnya semua bangsa menyokong DAP..“This is not Chinese Tsunami but Malaysian Tsunami..” Maka bangsa Cina yang tidak mengenang budi dan tidak tahu diuntung telah bersorak dengan angkuhnya. Sedarkah mereka bahawa mereka terpaksa datang negara kita untuk mencari rezeki, namun mereka seperti anjing yang tersepit akan makan tuan yang telah menyuap mereka.

Kalau Barisan Nasional menipu maka Ali Rustam takkan gugur, Ghani Othman takkan kalah,3 Setiausaha Politik PM takkan tumbang dan Pulau Pinang Kelantan dan Selangor tidak akan jatuh ke tangan mereka.

Cina Dap ini pandai menyalak aje.  Kira undi mesyuarat agung CEC pun tak lepas nak complaint! Complaint! Complaint!.  DAP adalah mereka yang menyemai kebencian terhadap UMNO. Segala slogan dan gerak kerja telah disusun untuk memecah-belahkan bangsa Melayu dan umat Islam. Keputusan PRU13 menyaksikan kerusi UMNO telah bertambah walaupun pelbagai fitnah mereka lemparkan. Sesungguhnya kita tahu bahawa hanya UMNO yang mampu membela agama Islam bangsa Melayu dan Tanah Melayu.


Baca seterusnya :  di sini


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.