Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, May 2, 2013

Balik Undi Pas Adalah JIHAD



Balik Undi Pas Adalah JIHAD


Jihad beb.....

Jihad....jihad....jihad....

Wa....kah....kah...kah....kah....kah....

Cukuplah Ibrahim Libya dan rakan-rakannya 'syahid' kerana 'berjihad' bersama-sama Pas nak tubuhkan negara islam.

Hari ini Pas sudah gugurkan negara islam, buang hukum hudud, gadai kalimah Allah. Lagi nak bercakap pasal jihad ke ?

Cukuplah Ibrahim Libya dan rakan-rakannya ditipu Pas. Jangan biarkan diri anda menjadi mangsa penipuan Pas seterusnya.

Dulu masa mereka nak kutip derma Memali pun mereka kata jihad....jihad....jihad....dah dapat derma berjuta-juta wang lesap entah ke mana. Anak nak berlajar, mak kena jual tanah.

Individu gambar kanan diatas itulah yang memainkan peranan penting dalam kutipan Tabung Memali. Tanya dia kereta merchedes yang dia beli pakai duit daripada mana ? Jika dia tak nak jawab, jawapannya ada dalam buku Air Mata Di Bumi Memali.


baca seterusnya : di sini


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.