Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, May 2, 2013

#PRU13 : Eksklusif ! Bekas Jeneral Hashim Di Siasat Skandal "Penyelewangan Bosnia" !


Orang tua-tua kata.."..pijak semut pun tak mati.." ! Mat Hashim lupa, pagar duri dan tembok batu serta kawalan rapi di kem tentera hanya untuk pertahanan fizikal..namun cerita-cerita yang terjadi dalam dunia tentera juga mampu d tembusi kiranya cerita itu cerita benar !

Selama ini, rakyat Malaysia tak peduli pun apa yang terjadi dalam dunia tentera..tetapi Mat Hashim lupa, dia jolok sarang tebuan yang bukan kecil saiznya..dia jolok 'hati' penjawat awam, dia hina penjawat awam dengan menggelarkan penjawat awam sebagai KERA DALAM JAGAAN !!

Penghinaan ini menyebabkan ada individu yang tampil, individu yang tersentuh hatinya..tampil dengan rasa terhina dan memberi maklumat kepada penulis mengenai dosa yang Mat Hashim buat selama ini..dosa PENYELEWANGAN semasa beliau menjawat jawatan yang tinggi dalam tentera  dan SKANDAL ini menyebabkan Mat Hashim disiasat oleh Provos Marshall.

Menurut sumber, Bekas Jeneral Hashim disiasat di atas skandal penyelewangan alam pembelian peralatan ketenteraan untuk kegunaan Kontigen Tentera Malaysia di Bosnia.

Ikuti pendedahan  selanjutnya DI SINI


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.