Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, May 6, 2013

#PRU13 : Sah !! BN Menang 112 Kerusi Parlimen !


Photo

Ini keputusan rakyat yang wajib kita terima dengan redha..kena belajar terima keputusan Allah..kita merancang dan Allah pun merancang..yang pasti Allah yang buat keputusan !

PRU kali ini banyak menyaksikan beberapa keputusan mengejut..ramai pemimpin pakatan haram jadah tumbang. Gergasi seperti Mat Sabu yang ada skandal dengan bini kawannya sendiri dan berjawatan orang No 2 dalam parti yang kononnya berlabel Islam berkubur !!

Jumlah 112 ini adalah yang d umumkan oleh SPR..ianya bukan keputusan penuh..masih berbaki 52.. kerusi Parlimen yang d menangi BN adalah ujian pertama Datuk Najib..Ya....Najib lulus ujian.

Datuk Najib ambil alih tampuk kepimpinan BN dari Pak Lah d saat doktrin menanam kebencian terhadap UMNO BN hampir berjaya dan hampir menghancurkan nama BN yang selama ini dekat d hati rakyat Malaysia.

Najib berjaya naikkan balik nama BN !!

"..saat kejatuhan BN d penggal 2008, nak pakai baju UMNO BN pun kita tak rasa bangga..tapi Najib tak menoleh ke belakang..tak kenal penat..akhirnya kita bangga, rakyat Malaysia mula kembali sayangkan BN.." - penyokong tegar BN.

4 tahun untuk naikkan kembali 'brand' BN bukan sesuatu yang mudah. Namun Najib bersama Team Transformasinya berjaya tembusi tembok fitnah yang d buat oleh Anwar dan pakatan haram jadah.

Kepada pengundi-pengundi.. ucapan setinggi penghargaan dan terima kasih kerana tunaikan tanggungjawab anda..Kepada para penyokong setia BN.. juga ucapan penghargaan dan terima kasih kerana anda masih yakin dengan BN yang selama ini kekal dengan "Tradisi Membela Rakyat"..


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.