Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, November 23, 2013

3 Beradik Maut Dalam Perjalanan ke KKIA Sabah

Papar: Tiga daripada lima beradik yang dalam perjalanan dari Beaufort menuju Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu (KKIA) untuk menjemput ibu mereka maut dalam kemalangan di Kilometer 16, Jalan Papar-Beaufort, dekat sini, kelmarin.

Kejadian berlaku jam 3.10 petang apabila kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Toyota Avanza dinaiki mereka bertembung dengan van dinaiki sembilan individu termasuk lapan pelancong Hong Kong.

Mangsa yang terbunuh ialah Ahmad Syahmi Borhan, 24, (pemandu) bersama dua adiknya Hazmim Syakir, 15, dan Mohd Eizaz Syafil, 10. Mereka meninggal dunia di tempat kejadian.

Ketua Polis Daerah Papar Deputi Superintendan George Abdul Rakman berkata, dua lagi mangsa, Syahmi, Danish Shahzwan, 13, cedera parah manakala Muazam Syafaat, 14, hanya cedera ringan. 

 Foto
KEADAAN kereta mangsa yang remuk teruk akibat kemalangan, petang kelmarin.

Menurutnya, sejurus kemalangan, kedua-dua mangsa dikejarkan ke Hospital Papar menggunakan ambulans untuk rawatan lanjut. 


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.