Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, November 15, 2013

HUDUD!!! ADAKAH PAS KENA DAPATKAN KEIZINAN DAP DULU???

 
Jika selama ini menuduh UMNO bukan-bukan, bla bla bla la. UMNO tolak Islam la, sampai macam-macam ayat keluar, tuduhan sampai pecah-belah umat Islam dibuatnya.. sekarang dah terbukti... ia boleh dilaksanakan oleh kerajaan negeri kelantan pimpinan pas!! Sudah lebeh 20 tahun Beb!!!

Kepada pekakas, berbakol beb dosa kering menuduh bagai,-bagai mencipta episod perpecahan umat, bertaubatlah, dengan perlaksanaan hukum ini. Percayalah UMNO pun memang menyokong penuh, mudah-mudahan ia akan menjadi roll model untuk semua negeri di Malaysia, baru padan muka Dap. Jangan pulak Dap berdehem kang lain pulak jadinya!!
 
 
 
 
 
 
Sekarang ni kiasu dah naik tocang, hina depan-depan orang Melayu, macam tanah Melayu ni tanah mak bapak diaorang yang punya. Kalau bertanya orang lama, mereka cukup panas hati dengan Dap ni. Dap lah penghasut orang Cina membenci Melayu, tetapi masalahnya Pas, Pas jilat lendir Dap ni teruk sangat, macam gampunk!!!
 
Dulu surat Tun Mahathir la mereka jaja seluruh negara kononnya menolak hudud, tetiba Ketua Hakim Syarie Kelantan kata boleh buat. Termasuk la Dr. kangkong Aziz Biri pun kata tiada masalah untuk PAS laksana hudud di Kelantan. Habis tu, surat yang dijaja ape cerita??? Betul2 kene kencing sama PAShit...!!!!!!!! 
 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.