Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, November 11, 2013

Cukai GST 6% BISING Tapi Marked UP 30% Tak Pa !!


Nampaknya istilah duit kopi tak pernah lari sedikit pun daripada puak-puak cinabeng bangsat ni..Kalau sebelum ni bukan main lagi melalak kononnya kerajaan negeri Pulau Pinang telah berjaya menguruskan perbelanjaan dengan penuh berhemah jauh mengatasi kerajaan BN sebelumnya kini segalanya seolah-olah hancus.
PAS yang sebelum ni bukan main menjilat pungkoq Guan Eng kini tersedak kerana penangan kopi O 30% !!


MMI tak nak komen banyak-banyak sangat cumanya ampa bayangkan sesama puak pun bangsat-bangsat ni boleh selamba ja apatah lagi kita yang bukan sebangsa dengan musibat-musibat ni.

Ampa yakin ka kerajaan negeri Pulau Pinang ni berhemah ??? 

Story kat atas tu menjelaskan segala-galanya 30 % marked up bagi setiap bil pembayaran !! Ampa rasa berapa banyak bil yang telah di keluarkan sejak 2008 yang lalu ???

Berhemah sungguh puak-puak Guan Eng berbelanjakan ???

Psst nak pi pekena kopi O sat abih kuat kena cukai 6% sebab GST kihkih 

Seterusnya : di sini

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.