Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, November 24, 2013

Pemimpin DAP Menyambut Kegirangan Kemenangan Mat Sabu | Dengan Ucapan Ucapan Tahniah di Tweeter!!!








 

 
 
Mah! Abang Mat menang sepenggal lagi. Bulu Mah lekat di kerongkong. Tahniah kepada Abang Mat Sabu yang diistiharkan menang jawatan Timbalan Presiden PAS. Maka seperti dijangka, bersorak gembira pemimpin-pemimpin DAP di atas kemenangan beliau. Ucapan tahniah ini pasti tidak akan kunjung tiba sekiranya Nik Mohd Amar menang jawatan berkenaan.

Tahniah juga buat 11 kumpulan 'Erdogan' di dalam Jawatankuasa PAS Pusat daripada 18 yang menang. Mereka terdiri daripada Mazlan Aliman, DS Mohd Nizar Jamaluddin, Datuk Amirudin Hamzah, Dr Mohd Hatta Ramli, Datuk Dr Mujahid Yusof, Dr Dzulkefly Ahmad, Mohamed Hanipa Maidin, Datuk Kamarudin Jaffar, Khalid Samad, Dr Syed Azman dan Dr Siti Mariah Mahmud.

DAP tersenyum lebar. Lim Kit Siang dan Anwar Ibrahim tersenyum puas.


 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.