Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, November 28, 2013

Kekalkan tekanan isu U-turn 40 ribu Bangla


Termasuk juga tuduhan melulu berkenaan Blackout,dakwat hitam hilang dan lain-lain tuduhan dan futnah terhadap SPR hingga anwar ngaku buat salah dan minta maaf.
  


Malah kita jangan mudah sangat kasi jalan mudah untuk bolehkan puak-puak ini terlepas begitu saja bila berbohong. Ulang dan serang hingga rakyat sedar. Buat apa saja komen atau gimik atau isu baru yang ada kaitan, janji ia perlu dilakukan untuk buktikan Pakatan Rakyat adalah Pembohong Rakyat.


Perlu beringat bahawa Anwar ini sesumpah yang boleh tukar color. Hari ini dia tuduh tapi beberapa bulan komdian bila orang lupa dia akan nafikan dia kata demikian tapi tuduh orang lain yang kata. Baca hal Karma Chameleon di SINI.

Setiap kali dia tuduh  pihak melakukan sesuatu, sering kali ia bermakna anwar yang sebenar melakukan apa yang dituduh pihak lain.  



Dalam isu 40 ribu Bangla, Yuktes telah menulis satu posting yang memanjangkan isu pembohongan 40 ribu Bangla dengan konspirasi Anwar dan Bersih bersama kerajaan asing untuk mengugat kestabilan kerajaan. Baca di SINI


Ini yang buat kami Unspinners tak faham kenapa NST takut hadapi saman dan minta maaf.

Buktinya berlambak dalam AIDC. Loyar NST Cecil Abraham tu bersekongkol dengan pembangkang atau pengurusan NST tak ada telor?

Baca komen ABITW di SINI dan SINI yang menunjukkan pengurusan NST tak faham baik dalam hal peranan-peranan yang harus dimainkan samada dalam kewartawanan atau enterprise komersial atau alat politik.

Kalau tak faham dan malu nak belajar dari blogger-wartawan lain, belajar dengan Gomo, Parpukari, MIK, GAP, RBF, APA dan Flying Kick saja. Outsyed The Box dan Din Turtle pun boleh ajar juga.

Ambil kursus dengan mereka saja cukup....


Jangan berhenti dedahkan Nik Aziz yang suka konar dalam kenyataannya mengikut haluan tiupan angin.


Sidekicknya pula adalah Penasihat Nik Aziz, Husam Musa, atau lebih elok digelar Husam Pantalon.


Mat Sabu syiah pun kuat bertaqiyah politik dengan banyak tipu sunatnya. Harap dibesarkan juga hal Mat Sabu disaman oleh bekas Pengerusi SPR Sabah, Dato Wan Ahmad kerana mendakwa dia terlibat dalam projek IC.  Baca MyMassa SINI


Setan paling kuat pembohong adalah dinasti LIM ini.


Antara sebab puak ini tidak boleh didiamkan adalah kerana mereka masih ada rancangan besar terhadap  SPR. Kebanyakan lebih 20 petition PKR telah ditolak tapi mereka masih nak cuba mereka-reka propaganda terhadap SPR.

Baca di 
SINI

Gagasan paling besar disuarakan oleh de facto KETUA PAKATAN RAKYAT dan juga COMMANDER IN CHIEF sebenar Pakatan Rakyat, Lim Kit Siang sendiri. Gerakan mereka adalah Sabah dan Sarawak. Baca SINI

PRN Sarawak dijangka akan dilangsungkan dalam tahun 2015, maka mereka mulalah buat isu ugama, perkauman dan lain-lain di Sarawak. 

JANGAN LETIH MENGASAK!!! 




No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.