Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, November 20, 2013

Blogger UMNO pakai topeng Anwar yang sebut 40 ribu pengundi hantu Bangla ... kah kah kah

 
 
Mael Pengerang tak tahan ketawa apabila Anwar menafikan dia cakap tapi blogger UMNO buat cerita.

Kalau apa yang dilihat, dengar dan tahu selama ini salah, maka orang yang bercakap dan dilaporkan menuduh UMNO dan kerajaan BN terlibat melakukan salahlaku tuduhan reka angka pengundi hantu 40 ribu orang Bangsa Desh mesti blogger UMNO pakai topeng muka menyerupai dan bercakap macam Anwar yang buat PC.

Lihat apa kata Mael Pengerang


KAH KAH KAH... Ehhh apa punya Sial lah si Al Juburi ni?

Waktu PRU13 puak puak pembangkang lah paling bising kata BN bawa 40 ribu pengundi dari Bangla. Portal Pembangkang Malaysiakini dan Blogger Macai PR bukan main spin kata 40 ribu pengundi Bangla. Sekarang dia pusing pulak salahkan Blogger Pro UMNO. Eh

SIAL LAH...hahaha'
 
 
Baca Mael Di sini
 
 
Dr Novandri menyiarkan PC Anwar menuduh UMNO pelbagai macam salahlaku pilihanraya.


Lim Guan Eng pun sama berbohong:

 

 
Dia juga mengkritik hebat sistem pilihanraya Malaysia mempertikaikan pakatan pembangkang sepatutnya menang kerana mendapat undi popular yang lebih. Padahal, dia tahu sistem pilihanraya negara berdasarkan kepada 'first past the post':
 

Selain daripada itu, media pro-pembangkang juga memainkan peranan yang sangat jijik dan kotor tentang isu 40,000 'pengundi Bangladesh'. Lihat printscreen di bawah:

 
 
 
Baca komen panjang lebar Dr Novandri di SINI.
Dunia dunia ... tak malukah berbohong. Zaman internet ini macam-macma bukti tersebar dan boleh diperolehi.

Unspinners




No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.