Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, November 25, 2013

PAS SASAU!!!


Pas sememangnya telah lama terkulai sebelum sempat masuk ke gerbang Putrajaya. Kerakusan UNTUK MENDAPAT KUASA MENYEBABKAN PAS MEMBUKA PINTU KEPADA SESIAPA PUN UNTUK MENJADI AHLI DAN MEMBANTU. KATA NIK AJIS, SYAITAN PUN DIJEMPUT, ASAL UMNO DAPAT DITUMBANGKAN.

Akhirnya Allah menghantar syaitan bertangan dan berkaki dua untuk duduk bersama-sama ‘ulama’ Pas. Bukan itu saja gelojohnya Pas menubuhkan kelab penyokong dr bangsa dan agama lain tidak menghairankan satu masa nanti suara mereka lebih ‘power’ dr suara ahli yg beragama Islam.

Pas telah terkulai ditangan PKR dan yg paling dahsyad ditangan DAP. Pas berlumba2 untuk mendapat sokongan Melayu dengan menyokong kemungkaran Anwar Ibrahim. Terkinja-kinjanya ulama Pas yang macam muka tak malu tiada ada harga diri, memudahkan pula Anwar Ibrahim menamam saham kepada sebahagian orang kuat Pas untuk menari mengikut tentak lagunya. Sementara Dap pula dapat menawan sebahagian orang kuat Pas yg lain seperti Mat Sabu.

Wang Ringgit boleh merubah segala..harta dunia menyebabkan kepimpinan Pas jadi sasau dalam perjuangan. Nawaitu untuk menegakkan Islam bertukar untuk memusnahkan UMNO. Akhirnya Allah memberi kekuatan kepada UMNO malah Islam ditinggikan maruah oleh UMNO dalam pelbagai bidang. UMNO tidak pernah bersuara untuk KO kan Pas atau menghancurkan Pas tetapi sering menghulur tangan untuk berganding bahu. Namun Pas menolak, dan ALLAH AMAT BENCI KEPADA MAHKLUK YG MENGAMBIL SELENDANG KEBENCIAN DAN KESOMBONGAN YANG MENJADI MILIK ALLAH SAHAJA.

Pas mahu berlagak sombong dan angkuh seperti sifat milik Allah, lalu Allah hinakan Pas dengan meletakkan kepimpinannya kepada orang yang tidak selayaknya..dan Pas akan menjadi hina dan lebih hina daripada Dap dan Pkr kerana dia bernama ISLAM! 


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.