Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, November 25, 2013

SISWI UM HISTERIA!!

Desas desus mengatakan kejadian histeria akan melanda siswi UM sekali lagi..tapi kali ini bukan disebabkan oleh makhluk halus tetapi disebabkan Penggerak Mahasiswa. Kenapa?!! 




Tindakan Aiman and the gang untuk menaiktaraf perkhidmatan wifi di UM merupakan satu usaha yang besar. Jika ini dapat direalisasikan oleh Kementerian Komunikasi dan Multimedia, ianya akan dapat membantu siswa siswi di UM melaksanakan rutin harian khususnya yang berkaitan dengan akademik. Apa yang mahasiswa UM mahu selepas ini ialah pelaksanaannya dipercepatkan. Jangan bertangguh!!! 

Lain pula Pro M yang nampaknya makin bersungguh-sungguh memantapkan jentera dan calon. Pada malam tadi saja, 100 orang hadir di perkarangan DTC untuk melihat sendiri Pro M memperagakan calon-calon mereka. Namun di sebalik semua itu, ada yang menjadi kemusykilan dari mana Pro M boleh mendapatkan 2 buah kenderaan pacuan 4x4.....
 


Apa yang menariknya jika tidak ada bantuan luar seperti sebelum ini sudah tentu majlis meragakan calon Pro M malam tadi takkan meriah. SYABAS PRO M!!!




JANGAN BODOHKAN MAHASISWA!!!  



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.