Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, November 30, 2013

"GUNDIK' KHALID GAGAP DAH BERSUARA!!!

 
Waduh waduh!!! Hidup lagi rupanya 'Gundik' Si Khalid Gagap ni. Masih lagi mampu dia nak bersuara bila 'Big Boss' dia kena balun dengan geng - geng Assmin.

Bukan main lantang pulak tu dia tenyeh Si Assmin tu dalam laman twitter dia semalam. Kira berani sungguh la dia buat kenyataan macam tu. Hebat jugak dia 'Menganjing'.

Tapi, jangan ingat Si Faekah ni sorang je 'Gundik' Si Khalid Gagap tu. Ada sorang lagi yang cukup 'Sayang' dengan Abang Khalid kita ni. Dia pun tak ketinggalan mempertahankan Si Khalid Gagap tu.

Punya la Si Eli Wong tu sayang pada Abang Khalid dia sampai tahap sanggup membogelkan Si Ketua Penipu dan Si Assmin tu secara terang - terangan. Dalam media pulak tu.

Kata Si Eli Wong tu semalam, tindakan Menteri Besar Selangor menaikkan gaji MB, Exco dan ADUN di Selangor telah pun dimaklumkan kepada kepimpinan tertinggi dalam parti.

Malah dalam Pakatan Haramjadah tu pun isu tersebut telah dibentangkan dan ianya mendapat persetujuan dari mereka. Sebab itu Khalid berani bentangkan dalam sidang DUN.
"Dalam mesyuarat 22 November itu, kita mendapati tidak ada bantahan yang diterima oleh ahli-ahli mesyuarat. "Bagi saya, (kenaikan itu) agak mengejutkan tapi masih munasabah,” kata Wong yang juga Adun Bukit Lanjan kepada wartawan.
Maknanya, dalam erti kata lain, apa yang Si Ketua Penipu dan Si Assmin tu buat sebelum ini hanya satu helah untuk terus menipu rakyat secara terang - terangan.

Zaman sekarang ni, diorang dah tak menipu secara diam - diam beb. Sekarang ni nak tipu, diorang tipu depan - depan. Maka sebab itulah diorang mudah sangat kantoi.

Sekarang ni, Si Eli Wong tu sendiri yang mendedahkan perkara tersebut. Apa lagi yang Si Ketua Penipu dan Si Assmin tu nak kata? Kalau apa yang Si Eli Wong tu tak betul, ambik la tindakan!!! Takkan diorang nak duduk diam je!!!
 



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.