Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, November 28, 2013

Belakang2 baru berani ... anak emas LGE tunjuk angkuh

 
Kena berdepan, dia lari dan hantar kaki pukul


Eksyen pulak tu ...

Dr Novandri menulis mengenai reaksi Jeff apabila ditegur oleh Pengerusi PKR, Dr Mansor Osman.

Jawabnya pada teguran Dr Mansor, ""Kita hampir terlupa beliau di Pulau Pinang. Adakah dia 'tokong' di sini? Jangan cuba jadi tokong."


Samalah dengan Lim Guan eng. Bila berdepan, takut ... Belakang-belakang belagak. Inilah Jeff Ooi anak emas Lim Guan Eng.

dulu anak emas mendiang Lim Keng Yaik, sekarang anak emas Guan Eng

Sementara itu, Pengerusi DAP Pulau Pinang dan merangkap Exco Kerajaan Tempatan, Pengurusan Lalulintas dan Tebatan Banjir, Chow Kon Yeow ada mengulas mengenai kontroversi isu 'kucing kurap' dan 'tokong' yang dicetuskan oleh Ahli Parlimennya, Jeff Ooi Chuan Aun.

Katanya kenyataan Jeff Ooi itu tidak wajar dilihat mewakili DAP atau Kerajaan Negeri. Kalau gitu, apa dia buat dalam mesdyuarat dan memanggil pegawai-pegawai majlis tempatan?

Cakap sajalah takut nak tegur anak emas Lim Guan Eng

Baca sepenuhnya di SINI


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.