Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, November 28, 2013

"Anjing kurap" terus kejam pada Melayu, Nik Nazmi tunduk hormat Hannah Yeoh!


Blogger Rezab Melayu memaparkan gambar Timbalan Speaker Selangor Nik Nazmi memberi tunduk hormat kepada pendakwah Evangelis merangkap Speaker DUN Selangor, Hannah Yeoh. Komennya:

Padan muka dengan Melayu, seronok sangat bagi muka dekat Cina, inilah kesudahannya. Bersekongkol lagilah dengan puak-puak kopet ni...seronok sangat puak-puak Melayu PAS dan PKR ni menyembah Cina sekarang. Dulu tak berlaku mende macam ni......PADAN MUKA MELAYU!!!

Ianya menunjukkan kebohohan anak muda lepas Maktab Melayu Kuala Kangsar (sekolah semua melayu untuk Melayu saja) ini. Di Pulau Pinang, rakan pakatannya dalam DAP Pulau Pinang, Jeff Ooi menghina Melayu sebagai Kucing Kurap. MMI bersuara:


Mereka dalam gambar di atas adalah sebahagian daripada penjawat awam di Pulau Pinang. 

Sedarkah Jeff Ooi selama ini mereka yang beliau anggap sebagai KUCING KURAP itulah yang menjadikan kehidupan seluruh rakyat Pulau Pinang termasuk dirinya sendiri dapat menjalani kehidupan seharian dengan sempurna ?

Mungkin kerana merasakan diri sudah hebat maka mereka-mereka yang selama ini membanting tulang memberikan perkhidmatan kepada masyarakat di HINA dan di CERCA !!

Sudahlah tuntutan maaf tidak dilayani, tindakan kerajaan DAP Pulau Pinang bukan bertambah lembut tapi macam komunis, mereka bertambah keras. Malayan Fighter SINI melaporkan:


http://iklansticky.com/hop.php?ref=sham87

... Penguatkuasa melayu yang menurut arahan ... merampas barangan peniaga yang dikatakan berniaga di kaki lima serta dikatakan tiada lesen.

Insiden ini berlaku baru baru ini di bandar Perda,Bukit Mertajam Pulau Pinang dimana pihak penguatkuasa Majlis Perbandaran Seberang Perai telah bertindak zalim dengan mengambil tindakan terhadap peniaga terbabit. Insiden ini menyebabkan peniaga wanita tersebut terus pitam kemungkinan akibat tertekan dan panik dengan kezaliman tersebut.

Dalam video di blog tersebut di SINI, peniaga mempertikai mengapa pihak berkuasa tidak mengambil tindakan yang sama terhadap penjaja kaum cina yg turut melakukan kesalahan serupa. jawapan kerajaan rasis DAP standard...



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.