Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, November 25, 2013

Kesian Dia MENANG Dalam DUKA !!!


Baru saja menang Timbalan Presiden khabarnya Bang Mat tengah bersedih sebab kemenangan itu mendapat reaksi yang kurang menyenangkan dari kalangan ahli di peringkat akar umbi.

Mana tidaknya macam-macam "statement" keluar di media-media sosial termasuklah dari kalangan akar umbi PAS sendiri.


Sampai ada yang istihar keluar parti lah !! Tapi ada yang lebih rancak lagi bila mana budak berhingus si Khalid Ismath melahirkan rasa seronok bukan kepalangnya di atas kemenangan Bang Mat.


Rancakkan ??? 

Oh yaa kita nak bagi tau juga kepada puak-puak PAS yang tengah panas sebab Mat Sabu menang.Ampa jangan dok sedih sangat sebab ampa pun MENYUMBANG !

Menyumbang bila mana perwakilan yang telah menbuang undi tu datangnya daripada pemilhan ampa di peringkat cawangan,Ampa yang pilih depa JANGAN LUPA yang tu !!

SYIAH ?? Ampa yang pilih ...


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.