Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, May 7, 2013

#AnalisaPRU13 : Tidak Sampai 1% Bangsa Cina Undi Calon UMNO ?!



 


Dari berjuta pengundi cina di malaysia, tidak sampai 1% pengundi cina mengundi calon umno dari barisan nasional dan 99% pengundi cina undi dap dan pengundi india dalam 20% sahaja undi calon umno dalam pru 13.

Lebih 98.7% dari ahli pas dan penyokong pas mengundi Dap di seluruh Malaysia tetapi hanya 25% ke 35% pengundi cina dan dap mengundi calon Pas

Kita boleh percaya dalam 20% sahaja bangsa india di malaysia

54% orang melayu di semua negeri kecuali sarawak dan kelantan mengundi calon umno yang menyebabkan calom umno mampu menang dengan kekuatan pengundi melayu seperti di dun semenyih 55% jumlah pengundi keseluruhan pengundi berdaftar dan pengundi melayu mengundi calon umno dan menang calon umno tersebut

Sila jangan bagi muka lagi kat mana mana orang cina di malaysia, dan jangan percaya lagi pada 99% rakyat berbangsa cina di malaysia dan kukuhkan perpaduan orang melayu dan bumiputra Sabah dan Sarawak , kita ada lebih 65% jumLah penduduk malaysia (dari melayu 55% dan bumiputra sabah sarawak 10%) dan dengan 65% kita bersatu dan pedulikan selepas bangsa cina sebab 99% mereka adalah anti Umno.

..bersambung..kenapa Cina Rasis benci UMNO !

aakj


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.