Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, May 11, 2013

Inkah Blogger & Facebooker Jamban "Jasong King" Kaki Fitnah Hapak ?!!


Nak kata Jason..Jasong..hahaha ye ke mangkok ni yang d katakan kena reman dan d soal siasat d bawah akta hasutan ? kah kah kah..ye ke..ishhh tak berapa nak caya ni..kalu Mat Indon..mungkin juga..hahaha opsss !! Dalam blog dan facebook bukan main lagi letak ‘profile picture’ gambar gangster cina. Phuh tak mengalah!!!

Lain kali nak mengarut kena ingat..ni negara demokrasi yang ada undang-undang la ngok..bukan negara rimba..kat kampung hang pun hang bukannya berani sangat nak buat karut marut sebab d kampung pun ada undang-undang walaupun kampung tu d Besut..ehh kenapa aku sebut Besut ni hahaha Jasong ni orang Besut ke hahaha..jangan ingat kita je hebat trace orang..Polis lagi hebat..tak sampai 24jam anjing dap ni tabur hasutan..dia dah ke dalam..

Katanya punggah kat Klang..tapi dia bukan orang Klang..bukan orang Selangor, bukan orang Wilayah..bukan orang Kelantan..perghHH hang orang mana ni dol hahaha berat ni  tak jupe cari alamat hang..

Kalau puok kera ni dapat gambar kita..habis d canang sampai kiamat..siap dedah alamat rumah..kasar.. kita semua sahabat pro BN ni pesen sabar..tak de untung langsung dedahkan muka jamban..tuuuiHH !!



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.