Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, May 5, 2013

PAKATAN KANTOI BELI BANGLA!!!




Ini la sebabnya kenapa ada sahabat aku kata hanya orang bodoh je nak upah Bangla jadi Pengundi Hantu. Dia yang dok tengah berdiri masa nak buang undi pun boleh pikir.

"Apa la yang Pandir sangat diorang nak upah Bangla? Dah nampak sangat perbezaan diantara Bangla tu dengan orang - orang lain. Bau pun dah boleh kantoi.

Dari nak ambik Bangla, baik la diupah orang - orang dari Indon atau Filipina. Dah tentu - tentu tak de orang dapat nak bezakan diorang sebab muka semuanya sama.

Nah! Sekarang ni dah tak pasal - pasal je puak - puak Pakatan Haramjadah tu kantoi. Diorang sendiri yang upah Bangla, bagi IC palsu, lepas tu usung ke Pusat Mengundi. Kan nampak sangat BODOHnya puak - puak Pakatan Haramjadah tu!!!

Sana-sini media trooper Pakatan terutama PKR memomokkan kononnya BN memberikan IC palsu untuk mengundi hari ini. 
Pihak kami berjaya mengesan modus operandi PKR di Kota Kemuning Shah Alam dan Pantai Dalam sebentar tadi. PKR UPAH BANGLA INI DAN BERI IC PALSU KEMUDIAN HANTAR KE PUSAT MENGUNDI KEMUDIAN PURA-PURA TANGKAP!!! 
Rupa-rupanya Anwar telah mengarahkan jentera PKR supaya mencari seramai mungkin orang-orang Bangla, Mynmar dan Indonesia yang baru sampai di Malaysia. 
Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya telah mencetak beribu-ribu Kad Pengenalan Palsu dan menyerahkan kepada mereka dan wang sejumlah RM500 seorang. Mereka yang diupah PKR akan pergi ke Pusat-Pusat Daerah Mengundi hari ini, berbaris dan kemudian orang-orang PKR tadi pura-pura menangkap mereka kononnya mereka berjaya menangkap pengundi hantu. 
Padahal mereka yang sediakan pelakon-pelakon pengundi hantu itu. Rakyat Malaysia ditipu dan tertipu! PROPAGANDA JAHAT= DIA UPAH BANGLA, DIA KASI IC PALSU, DIA BAWA KE PDM, KEMUDIAN DEPAN ORANG RAMAI DIA PURA-PURA TANGKAP

sumber


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.