Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, May 7, 2013

PRU13 : Kes Banglasia & Warga Asing di Malaysia Jadi Penentu Pilihanraya Umum 2013? (Gambar + Video)

RAMEISH A:L RAMAN @ RAMALINGAM

Sudahkah anda mengundi? Usaha berlengah lagi. Jangan mengundi di saat-saat akhir. Sertai kemeriahan hari mengundi PRU13 seawal mungkin.

Dan diharapkan hanya rakyat Malaysia yang sah sahaja dibenarkan untuk mengundi seterusnya menjadi penentu halatuju negara selepas bukannya “Banglasia” ataupun warga asing lain yang sedang berkampung di Malaysia sekarang ini….

Dan setakat ini sudah beberapa kes yang dikesan oleh orang ramai yang prihatin di seluruh negara  Malaysia mengenai kes keterlibatan warga asing mengundi hari ini seperti….

PRU13 : Gambar & Video Warga Asing India di Parlimen Cheras?

Antara warga asing dari India yang dikesan oleh orang ramai yang prihatin. Yang menariknya, warga asing yang datang dari India memiliki kad pengenalan. Tahniah kami ucapkan kepada si penerimanya (RAMEISH A/L RAMAN @ RAMALINGAM) kerana anda layak mengundi….

Pengundi Hantu PRU13

Akhirnya, pengundi bernama RAMEISH A/L RAMAN @ RAMALINGAM telah diminta & dihalau keluar oleh orang ramai atas bantahan yang mereka lakukan.



PRU13 : Video Banglasia di Brickfields

Dikesan oleh saudara Leroy Lee



PRU13 : Lagi Koleksi Video Warga Asing Pergi Mengundi

PRU13 : Gambar Warga Asing Dapat Kad Pengenalan


Lagi gambar-gambar warga asing berjaya memiliki kad pengenalan dan bersedia untuk pilihan untuk mengundi hari ini bersama-sama dengan anda, anda sebagai rakyat Malaysia di sini.

Gambar Warga Asing Hari Mengundi






1 comment :

Anonymous said...

Sedap betul fitnah orang ye. PAS ajar macam tu ke? JPN dah confirm Rameish ni memang rakyat Malaysia. Kalau tak nak percaya cakap JPN pun pikir lah sikit. Parlimen Cheras tu DAP menang majoriti 35,000. Kalau hantar 100 kapalterbang penuh bangla pun BN tetap kalah. Buat apa dia nak buat kerja bodoh macam tu?

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.