Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, May 6, 2013

#PRU13 : Sentimen Anti Melayu Membuak Di Kalangan Cina !!




Bina Negara bukan semudah yang d sangka !!


Keputusan PRU13 kali ini menyaksiakan Cina tolak BN secara terang-terangan.

12 kali PRU, hampir 60 tahun Cina Malaysia menunggu masa yang sesuai untuk hancurkan 'kepimpinan Melayu' dan akhirnya bermula pada PRU12 bila ada anak anjing yahudi yang bernama Anwar bin Hj Ibrahim secara terang-terangan MEMBERI TAWARAN HARGA MURAH kepada kaum Cina tentang JAWATAN dan KEKAYAAN maka melompatlah Cina yang selama ini bersikap TUNGGU MASA yang sesuai !!

Sejak dari awal penubuhan Malaysia..Kerajaan BN terlalu manjakan kaum Cina yang suatu waktu dulu hanya d bawa ke Malaysia sebagai BURUH KASAR d lombong bijih timah ! Datang sebagai Kuli..tidak lebih dari itu !

Maaf bukan luahan rasis namun semua kena terima hakikat bahawa kaum Melayu terlalu lembut..terlalu percayakan bangsa lain dan akhirnya Melayu bakal d kuburkan tanpa Nesan !

Ibarat Tuan tanah memberi sedikit ruang kepada kuli atau hambanya untuk d bina pondok sekadar berteduh bagi keluarga..akhirnya kuli atau hamba d beri hak atau d beri percuma tanah dan pondok tersebut kerana mereka adalah kuli atau hamba yang ikhlas membantu Tuan Tanah selama ini..akhirnya..Tuan Tanah hilang segala apa yang ada kerana hamba dan kulinya ambil sedikit demi sedikit MILIK Tuan Tanah !!

Samalah seperti Cina dan India yang d bawa sebagai 'pekerja' d Tanah Melayu ini suatu ketika dulu !

 

Samalah saat ini Bangladesh, Myamar, Nepal yang datang ke Tanah Melayu yang telah d tukarkan namanya kepada Malaysia sekarang ini..Bangla, Myamar dan Nepal bukan datang sendiri..mereka d bawa untuk bekerja d beberapa sektor..yang pastinya bukan lombong bijih timah atau ladang getah !

Kenapa Cina dan India yang rasis nak melompat macam anjing semalam ? kenapa marah sangat dan sanggup hantar SMS berantai kononnya BN akan bawa bangla ke pusat mengundi dengan bas ? Kenapa benci dengan Bangla ? sedangkan mereka juga d bawa ke Malaysia untuk bekerja..seperti kita bawa Cina dan India dulu !! SAMA SAHAJA !!

Apakah Cina dan India yang rasis takut Bangla d beri warganegara seperti mereka juga dapat ?


Kenapa tidak jadi sawan babi tentang isu GRO atau pelacur yang d import khas dari Cina atau Taiwan untuk bekerja d Malaysia ?

PRU semalam menunjukkan dengan jelas bahawa Cina rasis menghantar isyarat bahawa mereka menolak kepimpinan Melayu..mereka hanya sokong Melayu yang boleh mereka jadikan ANJING !!

Usah takut berbicara soal HAK MELAYU !!

Baca luahan AAKJ Selanjutnya : di SINI


1 comment :

John yo said...

cut the crap if u are a real Malaysian.be a 1st class blogger...not some brainless one simply accusing on ur own freewill to satisfy ur illusions and cheating everyone with lies.if you cant live with other races or you are unable to...then i suggest you go back to school and try learning some morals on how to see things in a truthful way.dun be a coward like ur predessors and instigate Malaysians with hate over ur racial remarks.1Malaysia....lu ingat?

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.