Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, May 9, 2013

Takziah ! Blogger Terbunuh Dalam Kemalangan !



 

Sebuah kenderaan MYVI terlibat dalam kemalangan di Lebuhraya Selatan setelah melarikan diri dari pihak Polis. Mengikut maklumat 2 orang terbunuh dalam kemalangan tersebut manakala pemandu selamat dan mengalami kecederaan parah di kepala.

Mangsa yang terbunuh:
Shien Puih 28 tahun (Myammar)
Loo Kim Wong 20 tahun (Malaysia)

Mangsa yang Cedera Parah:
Kham Lim Yong 20 tahun (Malaysia)

Hasil dari pemeriksaan kenderaan mangsa mendapati terdapat bendera PKR dengan beberapa alatan camera dan komputer riba.

Pihak Polis masih lagi menjalankan siasatan terperinci dan sebab mengapa kenderaan tersebut melarikan diri dari pihak Polis sehingga menyebabkan kemalangan

SHARE GAMBAR dan info ni kerana inilah antara mereka yang membuat propaganda kata BN bawa pengundi warga asing siang tadi (pada hari mengundi)



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.