Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, May 2, 2013

Tamrin Ghaffar Ahli Sejarah 13 Mei


Tamrin Ghaffar rupanya seorang lagi "musang berbulu ayam". Sudah kenyang mentekedarah dan belasah duit MARA, maso, kau Pengerusi MARA. Buat kerja gila, sampai kalau sabit isu RASUAH di MARA, Tamrim Ghaffar pun masuk ke dalam sel.

Kini, menjadi pejuang DAP. Pejuang Komunis Melayu baru. Teknik ucapan di Taman Nusantara, 29 April 2013 amat merbahaya. Apakah fakta yang hendak dibahaskan boleh didebatkan? Fakta yang ditelanjangkan, tidak menjelaskan bagaimana Lim Kit Siang sebagai Setiausaha kepada Lee Kwan Yew sanggup mencipta cerca nista hingga mengarahkan pembunuhan seorang ibu hamil di Panggung Rex di Batu Road, pada pagi 13 Mei 2013. Ibu hamil bangsa Melayu ini, isteri kepada seorang Kapten RAMD yang berpangkalan di Batu Kantomen, KL. Anak dari kandungan itu diberi makan kepada anjing. Ini gerakan Komunis melalui DAP, dan tercetuslah PERTEMPURAN BERDARAH.

Laporan terbuka MAGERAN dan laporan sulit MAGERAN yang kini masih berada di bilik kebal PDRM Bukit Aman, nampaknya sudah dijadikan bahan pertahanan songsang.

Almarhum ayahnya Ghaffar bin Baba seorang yang cukup JELAS perjuangan Melayu dan UMNOnya. Tamrin Ghaffar ini, mendukung faham Al-Arqam dulu...nampaknya, dia sudah juga terpengaruh dengan faham Khawarij dan Muktazilah.

Ini nampaknya, Tamrin Ghaffar sudah bawa Agama Baru untuk DAP. Tahniah DAP mendengar kenyataan PENIPU untuk hasut Cina-Cina DAP dan warga Cina.

Tamrin Ghaffar sudah berapa banyak duit sara hidup kau, ditanggung oleh DAP dan Anwar Ibrahim? Tamrin Ghaffar sudah berapa banyak duit BN dan Kerajaan Malaysia kau cekik, maso kau susah dan merempat dulu?

BiaDAP sunggup Tamrin Ghaffar. Kau jual cerita maklumat intel Pakatan...nampaknya Tamrin Ghaffar dijadikan keldai dan bahalol DAP.

DAP sudah tidak dapat menunggang atas Tunku Aziz, bekas Pengerusi Transperancy International Malaysia juga bekas Naib Presiden DAP. Kini, bayar RM 5 juta selama 30 hari, berkempen untuk DAP.

Komunis Melayu Baru kembali wujud...awas umat Melayu, pendukung Ahlul Sunnah Wal Jamaah.



Baca seterusnya : di sini


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.