Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, November 6, 2013

PUNCA ANWAR MENGAMUK DI SUNGAI LIMAU!!!


Jika sebelum ini hanya didedahkan artikel berkaitan dengan ceramah Si Ketua Penipu tu sewaktu kempen Pilihan Raya Kecil di Sungai Limau. (Klik kat sini)

 
Kali ini kita dedahkan pulak diantara punca - punca yang membuatkan Si Ketua Penipu tu nai angin tak tentu arah dan mengamuk di Sungai Limau.


Si Ketua Penipu tu membuat dakwaan kononnya pihak Kerajaan takut nak berunding dengan taikun - taikun yang mendapat keuntungan besar. Termasuk la Tan Sri Syed Al-Bukhari sendiri.

 
Apa yang jelas, Si Ketua Penipu tu tak senang hati bila ada Melayu yang menjadi kaya raya dan terang - terangan membantu meringankan beban rakyat.


Semua orang pun sedia maklum bahawa Tan Sri Syed Al-Bukhary ni ada Yayasan sendiri dimana Yayasan tersebut membantu mereka yang memerlukan dari kalangan masyarakat Bumiputera.


Persoalannya, adakah orang lain yang menjadi kaya raya sewaktu zaman Si Ketua Penipu tu penah buat benda yang sama seperti Tan Sri? Tak pernah pulak kita dengar ye tak.


Sampai tahap, Setiausaha Sulit dia sendiri pun memiliki harta kekayaan yang diluar jangkaan walaupun hanya berjawatan rendah gred 41.

 
Pun pada ketika itu, Si Ketua Penipu tu hanya mendiamkan diri. Sekarang kita tuntut penjelasan dari Si Ketua Penipu tu, adakah dakwaan yang dibuat oleh Bekas Pegawai BPR tu benar atau ianya sengaja direka cipta?

 
Kalau ianya sengaja dibuat - buat, kenapa sampai hari ini dia masih tak ambik tindakan terhadap pendedahan yang dibuat oleh Bekas Pegawai BPR tu? 

 
Takkan nak buat penjelasan pun dia takut kot!!! Awat 'Dongoi' macam tu yang nak dijadikan sebagai pemimpin? Alamat jahanam la Negara jawabnya kalau setakat itu pun dia takut nak ambik tindakan!!! 
 
 
Seteterusnya : Semut Hitam
 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.