Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, May 4, 2013

#PRU13 : Samseng Husam Kambing Bawa Parang Serang Petugas BN Putrajaya ! Foto



Kecoh..kecoh...kecoh lagi!! Kali ini mereka 'standby' dengan parang pula. Nampak gayanya penyokong Husam Musa semakin ganas ni! Kejadian malam tadi di Precint 9 cukup membuktikan bahawa penyokong PAS kali ini semakin agresif.

Dalam keadaan kelam kabut, penulis sempat mengambil beberapa gambar menunjukkan penyokong PAS ini membawa sebilah parang dalam misi mereka membuat kacau bilau dengan penyokong BN Putrajaya. Dalam gambar ini jelas menunjukkan penyokong PKR turut terlibat. Yang menghairankan ialah kenapa pula penyokong PKR ini berada di Putrajaya? Sedangkan hanya PAS yang bertanding di Putrajaya!


Apapun, mereka ini sebenarnya adalah pencacai-pencacai PR (Pakatan Rosak) yang terdiri daripada 'orang luar' yakni BUKAN penduduk Putrajaya. Husam terpaksa 'mengimport' jentera dan pencacai luar seperti Bandar Tun Razak, Dengkil, Bangi, Kajang dan kawasan berhampiran lain untuk membuat onar dan huru-hara sebelum hari mengundi.

Parang yang diselit oleh penyokong PAS




No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.