Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, May 4, 2013

#PRU13 : Kalau Nampak Cina Dari Tanah Besar Sila Repot SPR !!

mainland-Chinese-luxury-consumers

Esok, kalau anda pergi mengundi dan ternampak ada pengundi macam Cina tapi mempunyai perlakukan yang agak pelik, cuba-cuba tegur yea.

Mungkin mereka China Mainland yang dibawa masuk DAP untuk membantu mereka menang.
Memang susah nak bezakan Cina Malaysia dan China Mainland…tapi cubalah.

Walaupun hampir semua Cina Malaysia tak reti cakap Melayu, tetapi cakap pasar sikit-sikit mesti boleh.

Paling mudah, suruh menyanyi lagu Negaraku…

Namun, kalau anda terjumpa yang langsung tak boleh cakap, kemungkinan besar China Mainland yang dibawa untuk membantu DAP.

Mykad?

Kemungkinan besar milik masyarakat Cina Malaysia yang sudah meninggal tetapi tidak didaftarkan, ia akan diberikan China Tanah Besar atau Mainland untuk menyamar dan mengundi.

Tak masuk akal….?

Abis…yang duk mendakwa kerajaan bawak masuk Bangla puluhan ribu untuk mengundi tu masuk akal ke?

Pakai otak la…takkan kerajaan nak bawak masuk Bangla lepas tu suruh mengundi… tak ke bodoh namanya tu?

Kalau la terdesak sangat…boleh guna Bangla yang sedia ada kat Malaysia..tak payah bawak dari luar…

Lagi sikit untuk pembangkang otak udang ni semua…kalau iye pun, takkan Bangla…baik kerajaan guna Indon atau Filipina pasal diaorang lagi macam Melayu…

Ni guna Bangla…bodoh bodoh bodoh

Tahu tak kenapa Bangla yang jadi mangsa?

Pasal benda ni dimulakan page Cina Cina babi DAP yang memang racist dan anti dengan orang lain terutama kalau kulit gelap sikit.

Dia orang ni lupa…asalnya dia orang pun bangsa pendatang yang dapat ic ekspress masa kemerdekaan dulu…

Sekarang duk hina bangsa lain…wujudkan ketakutan dan persepsi semata-mata untuk memburukkan kerajaan.

Yang Bangla Bangla pakai baju BN tu sama ada pasal dia orang dapat free atau mungkin digajikan untuk pasang bendera dan poster…itu dia orang cari rezeki halal…bukan bukak kedai judi kuda haram macam Cina DAP.

Itu tidak menjadikan mereka pengundi hantu ke apa…silap hari ada yang dipakaikan baju camtu untuk diambil gambar oleh puak Cina DAP bagi dijadikan modal di Facebook.

Ribuan Bangla keluar mengundi….fcuk la lu apek…bukan ke setiap pusat mengundi ada ejen dari kedua parti selain ribuan penyokong… hakikatnya adalah mustahil.


Baca seterusnya : di sini


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.