Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, May 4, 2013




Route To Israel !

Itulah maklumat dari sumber dalaman yang kedengaran kencang bertiup, Anwar bakal ke Isreal bersama ahli keluarganya. Perancangan rapi ini telah d buat beberapa bulan yang lalu. Permohonan Visa ke Israel, Amerika dan Australia sudah pun lulus dan rumah kediaman yang d lengkapi pengawal peribadi bersenjata pun sudah sedia menanti Anwar dan keluarga d tiga negara ini.

Anwar sediakan Helicopter untuk terus ke Singapura kiranya saat akhir beliau rasa pakatan haram jadah boleh menang dan akan terus ke Turki dengan pesawat yang telah pun d bayar depositnya, menurut sumber Tropicana.

Dari Singapura atau Turki, Anwar dan keluarganya sahaja akan terus ke Israel dan akan tinggal d sana untuk beberapa bulan sebelum beliau mula menyusun gerakan huru harakan Malaysia dari jauh.

Pada 5 Mei, Jam 3 petang seperti yang didedahkan sebelum ini di sini

Puok kera ni d arah berkumpul d Putrajaya dan mereka sedang menyusun paling kurang untuk huru harakan Putrajaya adalah 5000 orang. Sebelum mereka bergerak ke Putrajaya, duit upah mereka akan ambil d beberapa lokasi stesen minyak dan juga pejabat Tropicana. Kaunter bayar upah d buka seawal 10 pagi dan jangan terkejut kiranya ada d antara mereka memakai baju BN..nak tunjukkan seolah olah 'mereka yang berbaju BN' ini sudah bertaubat kerana mereka kononnya tahu bahawa BN kalah dan menipu untuk menang !

Menurut sumber lagi, upah d antara RM150 hingga RM500, bergantung kepada jarak tempat tinggal mereka. Kebanyakan mereka adalah Mahasiswa dan Mahasiswi yang mana tak sempat nak balik kampung untuk mengundi.

Anwar cuba alihkan perhatian seluruh anggota keselamatan Malaysia ketika itu untuk mudahkan beliau melarikan diri bersama ahli keluarganya. Di luar negara, Anwar akan cuba buat protes dan dapatkan pertolongan negara yang sememangnya menaja beliau selama ini untuk terus menerus menekan Kerajaan BN. Anwar biarkan penyokongnya mampus d jalanraya dan beliau serta ahli keluarganya bersenang lenang d luar negara !

Foto d atas menceritakan segalanya..tunggu dan lihat ! Angka terakhir BN menang kerusi Parlimen adalah minima 150 kerusi !!




No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.