Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, November 4, 2013

#PRKSgLimau Semakin Kecoh!!! Gambar Wanita BN Cedera Ditumbuk DiTampar Pemuda PAS Tiga Kali!!!

 
Sekalipun PAS menggunapakai perkataan Islam pada pertubuhan parti itu, ternyata syaitan yang dijelmakan puak kahak hijau ini sukar untuk disembunyikan.
Sebentar tadi, seorang wanita BN telah cedera dan dikejarkan ke hospital kerana ditumbuk pemuda PAS.
Diberitakan wanita berkenaan ditampar dan ditumbuk oleh Pemuda PAS berkenaan sebanyak 3 kali ketika beliau sedang merayu undi. Beberapa kes lain yang dilaporkan ialah bila seorang pemuda yang memakai baju biru telah dihalang untuk mengundi dan dikepung akhirnya menyebabkan berlaku kejadian tumbuk menumbuk. Apa yang dilaporkan, banyak kejadian-kejadian provokasi sebegini berpunca dari jentera luar PAS yang datang
 
Sementara itu, pergaduhan kecil turut terjadi akibat provokasi melampau oleh PAS sehinggakan memaksa pihak polis untuk campur tangan.
 

Sumber
 
 
 
 
 


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.