Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, September 2, 2015

BERSIH 4.0 GAGAL,RASIS & MEMALUKAN !!!


Perhimpunan haram Beersih Bersih 4.0 terbukti gagal dan menyerlahkan betapa rasisnya perhimpunan ini.  




Gambar 2 pemimpin Melayu dipijak oleh Cina Bersih 4.0 pro-DAP


Pro-DAP berasa bangga pijak gambar  2 pemimpin Melayu


Bila Cina Beersih 4.0 pro-DAP berasa bangga pijak 2 pemimpin Melayu


Inilah biadapnya penyokong Beersih 4.0 pro-DAP


Ini pula di antara pemimpin DAP yang hadir ke perhimpunan haram tapi tidak berani pakai logo Bersih 4.0



Lihat video di bawah:


Video : Gagal! Kehadiran majoriti kaum Cina urban pro-DAP yang memang sudah pun menolak UMNO dan BN




Video : Perarakan DAP yang menghina Melayu


Video : Sejarah kurang ajar DAP pada 13 Mei 1969


Jauhikanlah daripada perhimpunan haram berdarah DAP 13 Mei 1969

Sungguh memalukan dan mengecewakan apabila puak-puak Beersih 4.0 ini merosakkan atmosfera hari kemerdekaan negara yang tercinta ini. Mereka lebih rela hadir didalam perhimpunan haram daripada menghadiri program Hari Kemerdekaan negara Malaysia, negara mereka sendiri.

Beersih 4.0 ini juga menunjukkan ketidakmampuan GHB di bawah Mat Sabu.



Dan selepas ini, apa sahaja program di bawah Beersih 4.0 akan menyerlahkan lagi kerasisan sesetengah kaum itu yang begitu tamak haloba. Sungguh memalukan!

Kita tunggu dan lihat sama ada puak-puak ini akan bertambah tamak haloba dan biadap lagi selepas ini.


Anda baca artikel-artikel ini :


1. 
https://helenang.wordpress.com/2015/08/31/tsunami-2-0-now-malays-can-see-the-chinese-tidal-wave/ 

2. 
http://novandri.blogspot.com/2015/08/sebab-perhimpunan-haram-bersih4.html 
3. https://aidcnews.wordpress.com/2015/08/31/peserta-cina-mahu-sapu-melayu-di-bersih-4-ulangi-episod-13-mei/

4. 
http://mymassa.blogspot.com/2015/09/pas-tuntut-dap-mohon-maaf-bersekongkol.html




Baca seterusnya MiM

2 comments :

Anonymous said...

DASYATnya MINORITI dari puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL BerSHIT BANGKAI BABI RASIS ni boleh dibenaqkan BERDEMO HARAM sesuka hati sampai ada yg. PIJAK dan KENCING kat gambaq pemimpin BANGSA Bumiputera Islam/Melayu kita, YAB PM dan YB DS Haji Hadi dan cucuk hidung YAB PM TERCINTA kita; apa KEJADAHNya ni?! Sedangkan MAJORITI Rakyat, terutamanya BANGSA Bumiputera Islam/Melayu seolah diPAKSA berdiam diri , seolah mcm. kita ni TAK dak MARUAH lansung, serta KESELAMATAN dan HAK kita ni diHINA juga mcm. SAMPAH?!

Jadi, PDRM dan AG baru - TANGKAPlah setiap puak BANGKAI BABI ni; awatlah TAKUT sgt. nak mempertahankan HAK MAJORITI Rakyat terutamanya BANGSA Bumiputera Islam/Melayu, terutamanya dari UMNO/PAS, yg. makin diLAYAN/diPROVOKASI punya HINA mcm. ni sekali oleh puak PENDATANG RASIS BerSHIT BANGKAI BABI PKRHOMO/DAPBANGKAI ni! Lihat juga di http://www.bnbbc.my/maria-chin-biadap-perlekeh-bangsa-melayu/ ! Yg. TAKUT sgt. dgn. HAK ASASI SAMPAH/PENIPU Barat/ZIONIS apasal?! Sedangkan depa tak habis-habis MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) serta MEMBUNUH/MEROGOL umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA , untuk puak KANIBAL (“Cannibal“) Zionis-Freemason!

Dahlah puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL BerSHIT ni sengaja MENGHINA Hari Kemerdekaan dan YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu kita, serta menyesakkan pusat pelancong di KLCC/KL Central/LRT/KTM - apahal boleh dibiaqkan puak TERORIS BANGKAI BABI yg. MINORITI ni MENGGANAS sewenangnya seolah depa KEBAL undg-undg: sedangkan MAJORITI Rakyat yg. CINTAkan NEGARA dan KEDAMAIAN. dibiaqkan MENDERITA dgn. KEGANASAN puak TERORIS BANGKAI BABI ni RASIS ni?!

Patutnya puak ni diHARAMkan guna LRT/KTM dan masuk KLCC/KL Sentral cthnya, sebab depa ni puak TERORIS yg. nak berDEMO secara HARAM dan MENGGANAS untuk menimbulkan HURU-HARA, serta memPROVOKASI Bangsa Bumiputera Islam/Melayu dgn. “TShirt-Tshirt“ RASIS (ada dlm bahasa Cina shj. dgn. gambaq-gambaq PROVOKASI yg. RASIS ke atas PM Bumiputera Islam/Melayu kita)!

Maka, kalau NEGARA ISLAM kita ini serta HAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu JATUH ke tangan puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL BANGKAI BABI PKRHOMO/DAPBANGKAI ni - aku akan SALAHkan setiap pemimpin Islam/Melayu yg. jadi PENAKUT-nak-MAMPOS; hingga ke keturunan depa!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Mai kita BANGSA Bumiputera Islam/Melayu BERSATU pi ke Perhimpunan Rasaksa HIMPUNAN RAKYAT yg. akan diadakan di BUKIT BINTANG pada 16 SEPTEMBER 2015 - lihat di - http://mymassa.blogspot.com/2015/09/himpunan-500k-melayu-bersatu-di-bukit.html. SELURUH orang Melayu ahli UMNO dan PAS dijangka memenuhi Bukit Bintang tanda Solidariti di atas perbuatan Kurang Ajar Komunis Cina bentuk baru aka DAP.

Semasa BERSHIT 4.0 orang-orang Cina Menghina-hina dan memijak-mijak kepala Hj Hadi dan Perdana Menteri Islam Melayu.....

Nek Tempoyak.
(Mai kita pakai beramai-ramai T-Shirt ANTI-BerSHIT BANGKAI BABI; dan mai kita juga bawa BENDERA TERCINTA kita! Takkan puak BerSHIT saja ada hak pakai T-Shirt SIAL depa serta berDEMO sesuka hati BABI depa!)

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.