Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, September 1, 2015

{ VIDEO} Gara-Gara Cina Pijak Gambar Najib, Hadi Awang | Polis Buru 2 Wanita



Akhlak Pemimpin DAP Dicontohi Pengikutnya


Polis Kuala Lumpur sedang memburu dua wanita yang dirakam memijak gambar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, dalam perhimpunan Bersih 4, di sini pada Sabtu dan Ahad lalu.

video


Memetik laporan BH Online, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Tajudin Md Isa, berkata kini sudah tiba masanya polis bertindak mengikut peruntukan undang-undang yang ada dalam memburu individu dan peserta perhimpunan berkenaan, yang dikesan melakukan pelbagai kesalahan sebelum, semasa dan selepas perhimpunan berakhir.

"Jangan ingat mereka boleh terlepas, mereka yang bersalah akan tetap diambil tindakan dan perkara ini kami sudah tegaskan dari awal lagi.

"Walaupun tiada insiden buruk berlaku namun banyak kesalahan membabitkan Akta Hasutan dan Akta Perhimpunan Aman (APA) 2012, didapati berlaku sepanjang perhimpunan berlangsung," katanya kepada BH ketika dihubungi hari ini



Politik Emosi dan Nafsu BERSIH 4.0 - Dewan Ulamak PAS

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.