Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, September 29, 2015

Ini jenis Melayu yang sedang di cultivate oleh Cina DAPigs


Slogan2 seperti 'Ketuanan Melayu adalah Racist', 'Ketuanan Melayu adalah Racist UMNO', 'Ketuanan Melayu adalah Assobiyah' dan 'Islam Larang Ketuanan Melayu' digembar-gemburkan Cina DAPigs dan Melayu peliharaan mereka untuk rampas negara ini dari Melayu-Bumiputera. Islam tak ketinggalan dieksploitasi puak ini dalam agenda mereka. Menggunakan Melayu dan Islam serta melabelkan semua dalam negara ini bikinan Racist UMNO adalah cara paling ampuh Cina DAPigs untuk cuba kuasai Malaysia.

Hakikatnya, di negara China sendiri dan di Singapura pun ada Ketuanan Cina. Tanya saja orang Uighur dan orang Tibet bagaimana life bawah ketuanan Cina Han di China. Orang Muslim Uighur dilarang berpuasa di bulan Ramadhan, dilarang kerja Haji di Kekah, dipaksa makan babi. Dalai Lama, ketua agama Buddha Tibet dilarng masuk ke China.

Singapura import Cina han dari China untuk kekalkan proporsi kaum Cina di negara itu pada tahap minima 75%. Israel amalkan ketuanan Yahudi.

Amerika sendiri masih amalkan Ketuanan Kulit Putih walaupun Obama berhasil jadi Presiden non-kulit putih pertama. Ketuanan Kulit Putih masih segar di Eropah. Ada Ketuanan Arab di negara2 Arab, termasuk di Arab Saudi. Belum pernah ada Muslim jadi Perdana Menteri India, belum pernah ada Non-Muslim Non-Bumiputera jadi Presiden Indonesia. Semua negara amalkan Ketuanan to some extent.  Seterusnya

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.