Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, September 28, 2015

Anwar sakit misteri dalam Penjara... Kena sampuk hantu jamban





Banduan bernama Datuk Seri Anwar Ibrahim betul-betul hebat sampai 17 orang pakar perubatan datang merawat penyakit sakit bahunya tu.

Namun semua doktor di Malaysia tidak profesional kata Nurul anak Anwar. Malah beliau mahukan agar Datuk Dr S. Jeyaindran digugurkan sebagai ketua panel yang merawat bapanya kerana beliau pernah menjadi saksi menentang bekas ketua pembangkang itu dalam kes Liwat 2. [ Baca SINI]


Itu baru sakit bahu je.., belum lagi sakit nak mati… Kalau sakit nak mati maunya bawak seluruh Doktor Pakar di Malaysia agaknya kann...

Menurut Kementerian Kesihatan, pihak mereka telah memberi jaminan bahawa Anwar akan diberi perhatian dengan penuh kasih sayang agar kesakitan yang dialaminya itu kembali pulih seperti sedia kala.

Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah pula berkata, seramai 17 pakar perubatan itu datang dari sektor awam dan swasta.

“Ini bagi memastikan beliau menerima rawatan sewajarnya daripada pengamal perubatan profesional yang pakar dalam bidang masing-masing,” katanya.

Seramai 17 pakar kesihatan itu datang dari lapan disiplin berbeza iaitu Orthopedik, dua dari perubatan, Urologi dan Radiologi, seorang masing-masing dari Dermatologi, Neuologi, telinga, hidung dan tekak (ENT) dan pergigian. Haaaa alang-alang tu rawat habis semua satu badan.

Lepas ni harap Bang Non jangan bagi alasan sakit itu ini lagi ye.. Untuk merawat sakit bahu yang dialaminya tu, dorang sudah sediakan seorang fisioterapi. Lepas ni jangan pulak cakap yang pihak mereka tak ambil peduli pasal penyakit Anwar macam yang didakwa Nurul Nuha tempoh hari tu.

“Beliau (Anwar) tidak dinafikan untuk mendapatkan rawatan. Sama seperti pesakit lain, keperluan rawatan dinilai berdasarkan keperluan,” katanya Pengarah Kesihatan Penjara.

Haaa..., dengar tu wahai semua pemuja Anwar!! Ini sampai 17 orang pakar tapi kalau dok sakit lagi itu maknanya sakit mengada-ngadalah Bang Non korang tu! Kalau dia merungut lagi lepas ni.., kita lempar dia dalam kandang singa di Zoo Negara.. Seterusnya 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.