Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, September 19, 2015

Khairudin Ditangkap, Bukti Dia Sudah Dibeli. Lepas temu Mat Salleh di Eastin, Kharuddin sudah ada jet peribadi tunggu di Subang


Gambar di atas adalah Khairuddin dengan seorang 
orang putih di hotel Eastin Petaling Jaya petang semalam.

Tengahari tadi, Khairuddin ada membuat kenyataan mengatakan Imigresen sudah halangnya dari keluar negara.
Manakala menurut laporan media, balaci nombor satu Mahathir, Khairudin Abu Hassan telah ditahan polis sebentar tadi atas dakwaan terlibat dengan komplot untuk cuba menjatuhkan kerajaan secara tidak sah. 
Begitu juga peguamnya Matthias Chang...Baca The Star SINI
Sebelum kena tahan beliau telah pun bertemu orang asing. Dan petangnya dia ditahan polis bawah SOSMA. Baca Petikan dari Malaysia Today:
Khairuddin, who was all gung-ho and full of bravado before this, appeared a bit flustered with the latest development. He thought that with a powerful person behind him he would be untouchable and the police would not dare do anything. He even declared that he is not scared and does not fear any retaliation.
Now, with the ban on him leaving the country and the directive to report to Bukit Aman on Monday, he suddenly realised that he may actually be a small fish in a big pond after all. How, in the first place, he thought he could leave the country when he is a bankrupt is quite amusing. Maybe he thought his powerful friends could get him an exemption, which apparently they could not after all.
That was when Khairuddin decided it might be better if he quickly sneaked out of the country rather than take the risk of reporting to Bukit Aman on Monday. Suspicions were triggered when a certain VVIP’s private jet was fully fuelled and went on standby at the Subang Airport. The fact that this VVIP was also Khairuddin’s master made the possibility of flight even more certain.
At 7.00pm tonight, the police went knocking on Khairuddin’s front door and he tried to escape through the backdoor. But the police were waiting at the backdoor as well and quickly apprehended him.
Khairuddin said he is telling the truth and does not fear anything because what he is saying is the truth. But his attempt to sneak out through the backdoor and escape to Subang where a private jet was waiting for him gives the impression of the reverse.
Oh, and do not forget, you read it here first, on Malaysia Today, the Blog with the longest tentacles that reach into the very depths of the corridors of power.

Khairrudin
Khairuddin Abu Hassan and his recent marriage to his second wife, with VVIP Dr Mahathir in attendance (below)
Khairrudin

Sepenuh di 
SINI
Sudah tentu penahanan ini akan membuka semua cerita mengenai penglibatan Khairudin di dalam komplot menjatuhkan kerajaan secara tidak sah ini.  Paling penting kita mahu tahu ialah, siapa dia yang membayarkan hutang Khairudin setelah dia diisytiharkan bankrap.
Jika ada bukti bahawa orang yang membayar ini salah seorang dari kalangan yang rapat dengan Mahathir, maka nampak sangatlah dia sudah dibeli dan perjuangannya dalam isu 1MDB ini tidak asli seperti yang dikatakan orang.

Seterusnya Baca Ulasan The Unspinners


Konspirasi tengah mula nak terbarai hungga terpaksa main pellbagai drama.

Khairuddin adalah orang yang membiayai buku 50 dalil terhadap sepupunya Anwar Ibrahim,

Unspinners difahamkan dari komen-komen FB bahawa kumpulan jatuhkan kerajaan yang disertai Khairuddin ada bertemu dengan pemimpin-pemimpin PKR seperti Johari Abdul, Saifuddin Nasution, Rafizi dan Azmin Ali.

Entah ye atau tidak FB ni ... hehehe

Usaha Khairuddin dan Matthias untuk buat laporan polis di merata tempat dah kelihatan seperti drama serupa seperti drama  Altantunya dan drama Anina.

Anina ini dibayar dengan banyak untuk mainkan watak untuk lakunan awam. Siapa tukang bayarnya, Sheikh?

Nampaknya semua drama ini yang diwar-warkan WSJ dan akhbar asing datangnya dari sumber yang sama. Kesemua ini bersekongkol dengan DAP, Clare Rewcastle, Xavier Justo, The Edge dll. disokong oleh aparacik asing melalui NED dan Soros.
Jangan hairan ada pihak berkuasa yang sama bersekongkol yang mana Gani Patail memang disuspek pemula konspirasi.

Tak payah nak komen pasal siasatan yang tertangguh.

Komen akan dibuang sebab kami nyatakan siasatan akan dijalankan dan proses perlu diteruskan TAPI tanpa ada niat jahat dan konspirasi hingga ada pihak bersama Gani Patail yang bertanggungjawab kalah Pulau Batu Putih kepada Singapura.

Jika betul dia ambil rasuah untuk kalah kes itu, dia memang pengkhianat. Perkataannya jika, maka tak payah nak cari loyar untuk saman. 

6 comments :

Anonymous said...

Tau pula TAKUT si MuflisBANGKAI ni! Teruskan PDRM - JANGAN dibiaqkan diGERTAK puak BANGKAI mcm. ni! Aku pun HERAN, hidup MEWAH pi Eropahlah sini sana; dan cepatnya BEBAS dari kes BANGKRAP dia! Lagipun, sebab dia pi Eropah tu; kalau disiasat PDRM/SPRM mcm. ni, kononnnya dianiya kerajaan kita; maka Kerajaan JANGAN sekali tunduk pd GERTAKAN si rejim-rejim PENGGANAS Barat-ZIONIS-FFREEMASON! SPRM juga mesti MENYIASAT mcmmana si mat MUFLIS BANGKAI Babi ni dpt. hidup senang lenang?!

Dan Kem. Luaq mesti buat "COUNTER-ATTACK" dgn. amat AGRESIF, spt. Rusia dan China, yg. takkan benarkan NEGARA BERDAULAT serta pemimpin depa diBULI mana-mana si rejim-rejim Barat/ZIONIS-FREEMASON KEPARAT! Beri AMARAN secara "consistent" dari KEDUTAAN/KEM. LUAQ bahawa NEGARA BERDAULAT kita sama sekali TIDAK akan benaqkan CAMPURTANGAN rejim-rejim PENGGANAS ISrael-Zionis/NATO-Barat dgn- falsafah ‘demokrasi/hak asasi’- SAMPAH depa yg. tak habis-habis MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) serta MEMBUNUH/MEROGOL umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA , untuk puak KANIBAL (“Cannibal“) Zionis-Freemason! Tengoklah juga rejim TENTERA Thailand/Myanmar dlm. ASEAN yg. amat PANTANG negara berdaulat depa diJAHANAMKan MUSUH dari luaq melalui EJEN/KULI-tempatan depa!

Sebab itu patut HARAMKan NGO-NGO TERORIS NDI/NED yg. diTAJA SOROS-CIA/MOSSAD-ISrael, yg. sebenaqnya DALANG utama MENAJA puak TERORIS-TERORIS parti/NGO-NGO DAPBANGKAI/PKRHOMO serta NGO-NGO Barat/ZIONIS-FFREEMASON lain spt. S. Repot, HRWsial; Transparency InternationalKEPARAT (berpusat di Jerman) dan BMFBangkai BABI yg. berpusat di Basel, Swizerland (Basel diKUASAI Jerman - di mana Jerman adalah pusat ISrael-ZIONIS/FREEMASON-no-1 di EU)!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Heran yer...dah bankrupt...lepas tu rumah kena lelong bank...tapi ada banyak duit boleh travel ke London, Switzerland, US, France...ishhh heran aku...bankrupt tapi banyak duit? cam ner tu??

Anonymous said...

Berani kerana benar...takut kena jail..kah..kah..kah..
Report polis tak jalan, malah beliau yg kena pula..
Apa sudah jadi dgn siasatan 1MDB???
Kenapa tak saman Sarawak report???
Apa makna guling kerajaan? memaksa dgn keras merampas kuasa kerajaan?...
Satu dunia tahu kisah 1MDB & 2.5Billion..
Cina tembam & dua ekor lagi tak dapat dikesan??? Serious ke SPRM & polis cari 3 ekor ni...
Laporan WSJ..1.4 billion lesap & baru2 1 Billion lesap. Hampir 2.6billion, angka yg sama ye dgn duit derma. Ini di sah kan juga oleh syarikat audit Deloite..

Anonymous said...

Apa jenis orang Islam yang minta orang bercerai?. Nauzubillah.. Inilah dinamakan politik mengatasi agama

Anonymous said...

PADAN MUKA DIA.. BIAR DIA RASA.. KKAH KAH KAH

Anonymous said...

Bnyk sgt persoalan yg hang bangkitkan ni bro. Pening kepala memikir. Baik kalau kita tanya bagaimana seorg yg dh muflis, rumah dirampas bank tiba2 ada duit bnyk boleh keluarkan dari Senarai bankrup. Siapa penderma yg tolong bayar? Lepas tu ada pulak bajet pergi oversea yg bukan sikit biayanya utk buat report. Adakah itu sebahagian dpd 2.6 bilion yg ada dlm akaun najib? Lantak korang la. Semua tak boleh pakai....huhh!

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.