Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, September 22, 2015

Siapa Yang RASIS!!! Cina DAP BAPAK Segala RASIS!!! { VIDEO }



Melayu tidak akan digelar rasis jika sanggup mengadai hak mereka di Tanah Melayu.. melayu tak akan digelar rasis apabila menyerang kerajaan melayu.. melayu juga tak akan digelar rasis jika tak menyokong hudud..

Melayu juga tak akan digelar rasis jika membeli barangan peniaga cina tetapi apabila melayu berkempen agar beli barangan daripada peniaga melayu akan digelar rasis..


Perbualan Cina Dap Dalam Group  Whatsapp bocor!?






Realitinya melayu yang menjadi pak angguk.. jadi anjing belaan dan suruhan saja akan taat kononnya mengamalkan keharmonian kaum ..
Melayu low class apabila mempertahankan hak mereka.. melayu babi apabila mempertahankan maruah mereka.. melayu bodoh apabila tidak mahu ikut arus politik cina chauvanis..
Sebenarnya cina chauvanis ultrakiasu rasis tak perlu risau dengan kedudukan mereka kerana akan dipertahankan oleh anjing anjing melayu belaan mereka..
Himpunan merah tak lebih kepada manifestasi rasa tidak puas hati apabila bangsa melayu dihina..


Sama ada sikit atau banyak himpunan merah kali ini tidak menjadi hal.. soalnya sudah ada mereka yang bangkit..
Percayalah seluruh negara bangsa melayu sedang memerhatikan secara diam.. jika yang diam diam ini bangkit pasti ada yang bertempiaran lari tak cukup tanah..
Kepada ultrakiasu chauvanis rasis cina teruskan provokasi.. ramai melayu perlu disedarkan betapa pukimaknya bangsa yang tak tahu dek untung.. Seterusnya PISAU


 Pas dah menyesal jadi anjing Dap.. ok la tu”




Sikap beginikah yang diterapkan di SRJK?

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.