Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, September 27, 2015

FAKTA 25 Agenda Yahudi Zionis Yang Menjadi Panduan PKR dan DAP


dap melayu


Memetik PRU14 Di SINI

Bukan rahsia lagi DAP dan PKR menjadi tulang belakang yahudi dalam melancarkan penjajahan alaf baru ke atas negara ini dengan dokongan media sokongan yahudi serta NGO-NGO pro pembangkang.

Dalam melaksanakan agenda, mereka menggunakan rakyat sebagai medium menyebarkan hasutan dan fitnah untuk mempengaruhi rakyat kelas bawahan dan pertengahan bagi menyerang kerajaan yang dipilih secara demokrasi


Sebelum bermulanya demostrasi BERSIH 3.0, Anwar dan beberapa pegawainya telah membuat pertemuan dengan beberapa pegawai kedutaan luar. Untuk apa?.


Jadi jangan hairan jika selepas ini akan ada berbagai-bagai berita buruk mengenai Malaysia terutamanya terhadap Najib Tun Razak. Ia akan digerakkan oleh semua agensi berita dunia (milik Yahudi).

Secara kebetulam BERSIH 3.0 memberikan jawapan terhadap teka-teki ini. Pegawai Polis dipukul sehingga hampir mati. Kenderaan polis diterbalikkan hanya dengan persepsi bohong bahawa di bawah kenderaan itu ada mangsa yang dilanggar.

Dan BERSIH 4 telah menjadi jawapan sebenarnya apa yang mereka rancang bersesuaian dengan agenda yang telah ditetapkan oleh “tuan” mereka untuk dilaksanakan setelah dapat menumbangkan kerajaan.

Kita akan ketahui sama ada kenyataan itu benar atau sebaliknya dari cara jawapan diberi. Sekarang terjawaplah permasalahan siapa yang bertanggung jawab terhadap penyerbuan demostran ke Dataran Merdeka serta mencabar kedaulatan negara ini di hari yang bersejarah iaitu Hari Kemerdekaan Negara..

Apa tujuan arahan tersebut,Bukan kah ianya untuk menunjukkan bahawa mereka tidak pernah beranggapan bahawa negara ini adalah tanah tumpah mereka dan secara langsung tidak mengiktiraf Malaysia adala Persekutuan Tanah Melayu dimana orang Melayu adalah empunya negara ini.

Jika kita lihat dan baca melalui kejadian adalah kita masih tyidak sedar? Jika anda perhatikan, siapakah yang beruntung dari terbongkarnya kabel diplomatik yang dilancarkan wikileaks antara Amerika dengan Negara-negara sekutunya? Israel atau dunia Islam? Di tengah krisis yang menerpa hampir seluruh Negara Timur Tengah, menariknya hanya Israel negara yang relatif masih bertahan.

Sejak tahun 2006, seperti dilaporkan oleh The Armed Forces Journal, dalam sebuah laporan berjudul The new maps of muslim world and middle easttergambar jelas rancangan perubahan peta dunia Islam di mana Amerika Syarikat akan memecah berbagai dunia Islam. Yang menariknya adalah Saudi yang akan dipecah menjadi tiga bahagian: Sunni, Syiah, dan sacred state (seperti daerah istimewa).

Begitu juga apa yang sedang berlaku di Malaysia. Melayu Islam dipecahan dengan berbagai fahaman dan politik terutama generasi muda. Ini bukan sengaja dilakukan, malah ianya adalah perancangan terancang puak Yahudi dengan menggunakan proksi yang dippilih dalam sesabuah negara.

Malaysia kini mempunyai dua proksi yang terkuat untuk melancarkan serangan terhadap Melayu Islam , Mereka ini adalah DAP dan PKR yang bertuankan Anwar Ibrahim. Segala tindakn tanduk yang mereka lakukan adalah berdasarkan agenda yang telah terancang.

Melayu masih tidak sedar betapa bahayanya bangsa Melayu apabila menyatakan sokongan terhadap PKR dan DAP. Untuk membuktikan apa yang saya katakana  dibawah ini saya sertakan alih bahasa  perancangan yahudi melalui proksi mereka .

Agenda 25 ini adalah  agenda tetap yang digunapakai diseluruh dunia oleh keseluruhan proksi yang dipilih. Maka akan berlakukan konspirasi, fitnah rusuhan untuk memgagalkan sesabuah negara.

Agenda 25 ini adalah  agenda tetap yang digunapakai diseluruh dunia oleh keseluruhan proksi yang dipilih. Maka akan berlakukan konspirasi, fitnah rusuhan untuk memgagalkan sesabuah negara.
  • Aturkan semua manusia supaya lebih cenderung dan senang ke arah kejahatan berbanding kebaikan.
  • Anjurkan gerakan Liberalisme (hancurkan keagamaan)
  • Gunakan idea “kebebasan” untuk mewujudkan pertentangan atau krisis antara kelas dalam masyarakat
  • Gunakan segala cara untuk mencapai Tujuan Illuminati seperti yang telah ditetapkan.
  • Perolehi/dapatkan “Hak” untuk “BERDUSTA” ke atas setiap peristiwa yang berlaku.
  • Kekuatan sumber dan keupayaan harus tidak kelihatan sehingga saat benar-benar telah bersedia dan memperoleh kekuatan yang tidak boleh lagi di permainkan atau  dimusnahkan.
  • Galakkan masyarakat supaya cenderung untuk merusuh (secara psikologi) sebagai satu cara menguasai mereka.
  • Pergunakan alkohol, dadah, rasuah, kebebasan melakukan apa sahaja dan segala bentuk maksiat secara sistematik untuk merosakkan golongan belia.
  • Berusaha memiliki kekayaan, harta atau aset dengan apa cara jua pun
  • Gunakan slogan-slogan hebat seperti hak asasi, kebebasan, persaudaraan sebagai pegangan / tuntutan rakyat jelata dalam peperangan psikologi
  • Peperangan harus diatur, sehinggalah kedua-dua pihak yang bertentangan bakal mengalami masalah hutang yang berat kemudian dianjurkan perdamaian setelah mereka menjadi lemah (tidak lagi berupaya) untuk mengawal kedaulatan wilayah masing-masing
  • Setiap ahli perlu menggunakan kekayaan yang ada untuk menentukan “calon” yang dipilih dan tempatkan di pejabat awam. Taat kepada tuntutan mereka (ahli) dan gunakan mereka (calon) sebagai bidak dalam percaturan orang-orang di belakang layar. Penasihat harus dipelihara dan dilatih sejak kecil untuk menguasai urusan dunia.
  • Mengawal akhbar atau media.
  • Agen akan muncul ke hadapan selepas mencetuskan kacau bilau dan bertindak pula dengan lagak sebagai penyelamat orang awam.
  • Wujudkan kemelesetan industri dan kepanikan / kegawatan kewangan, pengangguran, kelaparan, kekurangan makanan dan gunakan keadaan ini sebagai alat untuk menguasai orang ramai atau para perusuh dan kemudian gunakan perusuh ini untuk menghapuskan semua penghalang.
  • Menyusup ke dalam pertubuhan rahsia Freemason dan gunakannya bagi keperluan Illuminati.
  • Kendalikan penipuan secara sistematik, dengan menggunakan “slogan” secara lantang dan ungkapkan janji manis kepada masyarakat bahawa mereka bakal nikmati kebebasan dan hidup mewah walaupun semua itu adalah palsu
  • Rancang dengan teliti untuk sesuatu resolusi, bincangkan halacara pertempuran di jalanan, aturkan mana-mana yang perlu untuk mempercepat kejayaan menguasai penduduk.
  • Gunakan agen sebagai pemberi maklumat atau nasihat di belakang tabir selepas berlaku perang atau huru hara dan gunakan diplomasi secara rahsia untuk mengawal keadaan.
  • Bangunkan monopoli berskala gergasi menuju ke arah penguasaan kerajaan dunia .
  • Gunakan cukai yang tinggi dan wujudkan persaingan yang tidak sihat untuk membawa kehancuran ekonomi dengan menguasai bahan mentah. Aturkan pergerakan para pekerja dan biayai pesaing mereka.
  • Membina kekuatan persenjataan melalui pasukan Polis dan Tentera untuk melindungi kepentingan kita.
  • Ahli dan pemimpin-pemimpin kerajaan sedunia (OWG) akan dilantik oleh pengarah.kita.
  • Menyusup ke semua kelas dan lapisan masyarakat dan kerajaan untuk tujuan menipu, memperkotak-katikkan dan rosakkan golongan muda dengan mengajar teori dan prinsip-prinsip yang kita tahu adalah palsu.
  • Undang-undang Nasional dan Antarabangsa perlu digunakan untuk menghancurkan peradaban, memperhamba dan mengawal orang ramai.

2 comments :

Anonymous said...

Selepas DutaBANGKAI BABI dari KOMUNIS CHINA nak masuk campur hal ehwal NEGARA ISLAM kita, tak habis-habis pula si HIPOKRIT rejim-rejim PENGGANAS/PENYAMUN/PERASUAH/PEMBUNUH Barat/US nak asyik nak KRITIK/SIASAT YAB PM BUMIPUTERA islam/Melayu, NEGARA ISLAM kita ni dan puji DAPBANGKAI BABI (lihat di https://sg.news.yahoo.com/european-mps-praise-penang-dap-112004249.html, European MPs praise Penang’s DAP-led government) – PI MAMPOS!

Lihat PM ZIONIS UK yg. buat parti dadah dari zaman pelajar hingga sebelum jadi PM, dan terlibat dlm. JENAYAH SEKSUAL, “BESTIALITY”, terhadap BANGKAI BABI; DASYATnya ni (mana PENCINTA ‘hak asasi’ binatang termasuk yg. dok BANGANG demo anti- tangkap ANJING-ANJING GILA kat P. Pinang tu?!) - di https://www.rt.com/uk/316045-cameron-dead-pig-jokes/, #PigGate farce: Story of Cameron’s ‘private part’ in dead pig’s mouth resonates gloriously online, 21 Sep, 2015! Mahupun bekas PM-PM Sosialis-ZIONIS (“Labour”) UK , yg. MENJAJAH Iraq dan Afghanistan dgn. amat GANAS dulu, bersama rejim US dulu!

Ataupun mana pemimpin SOSIALIS-LIBERAL Jerman SPD yg. dok puji DAPBANGKAI BABI ni apabila rejim Jeman, CDU amat pro-PENGGANAS-no.1- ZIONIS/ISrael , mahupun Transparency InternationalKEPARAT (yg. asyik diPUJA si media-AwaniBANGANG-nak-MAMPOS) yg. berpusat di Berlin (yg. sibuk do HINA YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu kita temph hari) sebenaqnya PENIPU/(PERASUAH-ejen ZIONIS/SOROS-CIA/MOSSAD – lihat di http://www.whale.to/b/bollyn.html, How Mossad Controls Our Political Parties, by Christopher Bollyn, 25 October 2008; di - http://www.presstv.ir/detail/2014/02/22/351741/germany-offers-to-represent-israel/ , Germany offers to represent Israel in some Muslim countries, Feb 22, 2014, dan di - http://spectrezine.org/transparency-international , Transparency , International, January 12, 2011 , Steve McGiffen !

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Kem. Luaq apahal diam aja psl. ni - tolnglah AGRESIF sikit; lantik kumpulan PR yg. amat BERANI; BIJAK dan TANGKAS; bukan si LEMBAP-LEMBAP! Strategi DAJAL puak TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no1 ini - adalah untuk MENJAHANAMKan terusan IMEJ dan JAWATAN YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu, UMNO/mana-mana institusi BUMIPUTERA dan KERAJAAN kita di NEGARA ISLAM kita ni di Malaysia dan di global!

Buatlah "COUNTER-ATTACK" dgn. amat AGRESIF dan BERANI, spt. Rusia, yg. takkan benarkan NEGARA BERDAULAT serta pemimpin depa diBULI mana-mana si rejim-rejim Barat/ZIONIS-FREEMASON KEPARAT! Beri AMARAN secara "consistent" dari KEDUTAAN/KEM. LUAQ bahawa NEGARA BERDAULAT kita sama sekali TIDAK akan benaqkan CAMPURTANGAN rejim-rejim) ISrael-Zionis/NATO-Barat, termasuk dari Parti (Sosialis-Komunis) “Labour” - (cthnya di bawah PENGGANAS-PENGGANAS PM Blair dan Gordon Brown tu) dgn- falsafah ‘demokrasi/hak asasi’-SAMPAH depa yg. tak habis-habis MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam termasuk Iraq, Palestin, Afghanistan, Syria, Libya, Mali, Mesir, Sudan sbgnya yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) serta MEMBUNUH/MEROGOL umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA , untuk puak KANIBAL (“Cannibal“) Zionis-Freemason! Tengoklah juga rejim TENTERA Thailand/Myanmar dlm. ASEAN yg. amat PANTANG negara berdaulat depa diJAHANAMKan MUSUH dari luaq melalui EJEN/KULI-tempatan depa terutamanya puak PENGGANAS anti-Islam Thaksin!

Sebab itu patut HARAMKan NGO-NGO TERORIS NDI/NED yg. diTAJA SOROS-CIA/MOSSAD-ISrael, yg. sebenaqnya DALANG utama MENAJA puak TERORIS-TERORIS parti/NGO-NGO DAPBANGKAI/PKRHOMO serta NGO-NGO Barat/ZIONIS-FFREEMASON lain spt. S. Repot, HRWsial; Transparency InternationalKEPARAT (berpusat di Jerman) dan BMFBangkai BABI yg. berpusat di Basel, Swizerland (Basel diKUASAI Jerman - di mana Jerman adalah pusat ISrael-ZIONIS/FREEMASON-no-1 di EU)!

Nek Tempoyak.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.