Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, September 5, 2015

@PDRM Mencari Pemijak Gambar DS@NajibRazak Dan DS Hadi awang -Ganjaran Disediakan

Rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian dan keharmonian mohon bersama-sama membantu pihak Polis Di Raja Malaysia (PDRM) dalam usaha menjejak serta memberi maklumat di mana cinabeng-cinabeng DAP yang memijak gambar Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak dan Presiden PAS, DS Haji Hadi Awang.

Ganjaran dijanjikan oleh pihak polis kepada pemberi maklumat. Mohon disebarkan agar babi-babi Cina DAP ini dapat ditangkap.

 

1 comment :

Anonymous said...

TAK ke KELAKAQnya ni - tau pula puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS BerSHIT BANGKAI BABI yg. diTAJA CIA-MOSSAD/Soros-ZIONIS ni BERSEMBUNYI - dasar si PENAKUT!

Kalau puak TERORIS BerSHIT RASIS yg. diTAJA CIA-MOSSAD/Soros-ZIONIS boleh berDEMO/KENCING MERATA tpt. dan sampai begitu KURANG AJAQ mcm. puak BANGKAI BABI; MEMIJAK gambaq-gambaq PEMIPIN/ULAMA Ilsam /Melayu tercinta kita, serta juga puak TERORIS BErSHIT ini mempunyai KEBEBASAN BERSUARA (“Freedom of Speech”) HARAM JADAH di DATARAN MERDEKA pula tu, serta sengaja MENYESAKkan dgn. T-Shirt BerSHIT depa dlm. LRT/KTM dan pusat PELANCONG di KL SEntral/KLCC/Bt. BINTANG utk. MENGHINA Hari KEMERDEKAAN tercinta kita dan MENGGULINGkan BANGSA Bumiputera Islam/Melayu termasuk YAB PM Bumiputera Islam/Melayu kita/UMNO – tapi kita BANGSA Bumiputera Islam/Melayu pula diPAKSA utk. terus TUNDUK kpd. BANGSA PENDATANG KAPIRDAJAJAL HARAM JADAH RASIS PKRHOMO/DAPBANGKAI BABI ni?!! Lihat di - http://mymassa.blogspot.my/2015/09/himpunan-darah-melayu-kenapa-cina-boleh.html, HIMPUNAN DARAH MELAYU, KENAPA CINA BOLEH KENAPA MELAYU TAK BOLEH? KENAPA DI JLN. TAR BOLEH DI BKT. BINTANG TAK BOLEH? KENAPA CINA JADI TAKUT? , 9/06/2015!
PDRM/DBKL, JANGAN bersikap BERAT SEBELAH; apalagi ini perhimpunan RAKYAT yg. nak MEMPERTAHANkan KEDAULATAN, KEBAJIKAN dan KESELAMATAN NEGARA ISLAM tercinta kita ini serta RAKYATnya, terutamanya BANGSA Bumiputera Islam/Melayu yg. asyik diHINA mcm. SAMPAH di TANAH AIR kita sendiri oleh puak TERORIS-TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS- EJEN/KULI- CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1!!

Maka UMNO/PAS; JANGAN jadi PENGECUT mcm. si Islam/Melayu-LIBERAL utk. MENGALAH-mcm-KULI memanjang dlm. hal ini! Dahlah satu lagi kes DEMO HARAM puak TERORIS PEMISAH Sabah/Sarawak di Sarawak hari tu terus SENYAP - mcm. BIASA! MEMUAKkan!

Nek Tempoyak.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.