Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, December 6, 2013

AloQStaQBlog BOIKOT PRODUK GARDENIA Mulai HARI INI ! ... Jumaat 6 Disember 2013


Sungguhpun ramai dikalangan kita mengatakan BERNAS mempunyai syer di dalam Gardenia, tetapi pegangan saham BERNAS hanyalah 30% berbanding 70% lagi bakinya adalah syer sebuah syarikat dari Singapura, maka dengan ini, justeru ramai dikalangan orang Melayu yang bertindak untuk tidak membeli sebarang produk Gardenia di atas perkara yang berlaku ini.

Khalayak menyatakan MEMBELI PRODUK GARDENIA, SEUMPAMA MEMBELI BATU BATA UNTUK MEMBINA KUBU MUSUH YANG AKAN MEMERANGI BARISAN NASIONAL !

Massimo adalah musuh niaga Gardenia (kerana dimiliki kaum Cina dan pelanggan daripada kalangan kaum Cina amat menggemari & membantu Massimo berbanding Gardenia), kononnya Gardenia disokong oleh pelanggan Melayu kerana Gardenia ini ada keterlibatan Al Bukhary. 

MEMBANTU SEBUAH SYARIKAT SEPERTI MALAYSIAKINI ADALAH SATU TITIK MULA UNTUK MEMBANTU SECARA TIDAK LANGSUNG DALAM MERUNTUHKAN KEKUATAN POLITIK BARISAN NASIONAL.

(Suka atau tidak, terpulanglah ... Tak perlu banyak menilai betapa tidak adilnya bahan berita yang Malaysiakini terhadap Politik BN selama ini, cuma cukuplah sekadar anda melihat kartun Zunar yang diberikan satu ruangan khas di muka depan website Malaysiakini dalam MENGHENTAM BN 24jam x 7Hari !!!) Itu pun dah cukup untuk menggambarkan siapa Malaysiakini sebenarnya !...
.
Untuk membaca mengenai perkaitan dan pegangan saham TS Syed Mokhtar Albukahry dalam Gardenia, sila klik link-link di bawah :


http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20131206/po_02/Gardenia-perlu-beri-penjelasan
http://bidaman.blogspot.com/2013/12/gardenia-portal-fitnah-malaysiakini.html

Baca seterusnya apa kata AlostaQBlog di sini

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.