Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, December 30, 2013

PENDEDAHAN MUKA-MUKA YANG LUPA BAWA TELOR KE SARAWAK


Inilah muka-muka yang datang ke Sarawak lupa bawa telor. Sebelum kehadiran mereka, bukan main lagi dalam Facebook Chegubard dan beberapa barua PKR Sarawak dengan bangganya mengumumkan yang mereka nak berdemo didepan rumah KM Sarawak. 

Akan tetapi, bila sudah sampai Kuching, boleh pulak dia spin cakap dia tak ada niat nak berdemo di perkarangan rumah KM Sarawak. Katanya dia cuma ingin membuat perhimpunan aman dan menyebar 10ribu risalah.

Bukan setakat tajut hadir ke rumah KM Sarawak, kumpulan "lawa kesak" ini tidak berani tinggal di kawasan bandar Kuching atau paling kurang pun di Petrajaya. Hanya berani tinggal di Rumah Penginapan Apai, nombor bilik XX...di belakang Kuching Central. Apa cer pok? Lepas tu dok sibuk-sibuk nak komen pulak dalam FB...kononnya Chegubard and the gang ni tak takot pun dengan para 'penyanmbut tetamu politik' di Sarawak. Siap 'acah-acah' nak mencabar lagi tu.

p/s: hhmmmm....sudah makan Chegubard? maaf la kedai mamak bombay Masala kat hujung tu tak buka semalam. Dia pon tak sanggup nak layan CheguBard..pasal roti canai kena ada telor baru sedap..nak buat macam mana kan? Chegubard sendiri yang lupa bawa telor... 


Credit

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.