Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, December 26, 2013

Khairy jilat apa?

BAWAH: Gambar profil Twitter @khairykj

Leader of BN and Umno Youth” itu sedang menjilat … benda apa itu?
Entahlah.

Khairy Jamaluddin (Khairykj) on Twitter

Tapi kita tahu sememangnya siapa yang nampak ghairah menjilat bontot Khairy — tidak lain dan tidak bukan akhbar Jerusubang milik MCA dan Scissoratinya.

BAWAH: Amat menarik tajuk perbincangan yang dibawa KJ, iaitu “Managing Perception“. (Teringat juga kepada kerjaya Hannah Yeoh sebelum menyertai politik, yakni Puan Speaker bertugas sebagai seorang Event Manager.)

KhairyManagingPerceptions

Adakah The -Star sedang membantu KJ untuk menjalankan pengurusan persepsi orang awam (iaitu berjuta para pembaca suratkhabar Inggeris tersebut) terhadap lawannya Mukhriz Mahathir?

Semasa pemilihan jawatan Naib Presiden Umno tidak berapa lama dahulu pun The Malaysian Insider menimbulkan persepsi negatif tentang Mukhriz menerusi fitnah jahat yang sengaja direkayasa portal berita tersebut.

Nampaknya Scissorati The J-Star dua kali lima dengan wartawan TMI. Cuba lihat gambar-gambar di bawah Mukhriz yang telah dipilih oleh Scissorati untuk disiarkan dalam The J-Star.

Mukhriz

Di bawah ialah gambar Tun Mahathir yang paling gemar digunakan Malaysiakini.

mahathir1-300x208

5starlogo


Evangelista Bintang Lima

Kebanyakan Scissorati adalah evangelista.

Evangelista Kristian yang bermatlamatkan Gospel, Gold & Glory memang tahu bahawa bangsa yang menjadi sasaran dakwah 3G sudah sedia menyembah Allah tetapi masih si pendakyah-si pendakyah ini mahu terus mencucuk jarum-jarum halus Kristianisasi mereka.

Demi untuk mencapai matlamat memurtadkan umat Islam, mereka telah merangka satu strategi licik yang dipanggil ‘Salt & Leaven’ (Garam & Ragi), kata Zulkifli Noordin, bekas Ahli Parlimen Bandar Baharu Kulim.

Zulkifli, juga seorang mantan Senator Dewan Negara, berkata evangelista “nampak macam Melayu, nampak macam Islam, tetapi hakikat kehidupan jauh daripada Islam” dan dalam pada itu, penampilan dan ketrampilan Islam mereka kekadang malah lebih hebat selain mereka ini sanggup berpuasa satu Ramadan.

imokman attaanuar sama2 berpuasa
Kupasan Zulkifli Noordin perihal jarum-jarum Kristianisasi boleh dibaca seterusnya di blog http://zul4kulim.blogspot.com

 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.