Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, December 30, 2013

Pengguling Kerajaan Mengugut Untuk 'PECAHKAN OTAK@KEPALA'?!


Dengan skrip ala filem KL Gangster, pemilik akaun FB: YB Sutan Sinaro atau nama sebenar Yusuf bin Baharudin dengan ekspresi amat marah mengugut pengguna-pengguna Facebook yang lain pada 'wall' FB (milik Aathid Aazad) akibat daripada mukanya adalah antara muka-muka yang PASTI akan menghadiri perhimpunan haram 31 Disember 2013 akan datang di Padang Merdeka Kuching.


YB Sutan Sinaro :"wa...! korang memang tahap mangkuk kesialannya.. kalau berani kita jumpa.. jangan banyak cakap kalau lu org anak jantan.. kita jumpa ma.. wa kasi pecah lu org punya otak biar! 

Lu ingat itu BeNd boleh tumbang dgn Pilihanraya ka??"

Alahai....menyeru orang ramai untuk menyertai perhimpunan haram sememangnya sudah ternyata SALAH DI SISI UNDAN-UNDANG. Apatah lagi untuk guling kerajaan. Bukan setakat itu, bro Yusuf ini secara terang dan nyata tampil dengan ayat-ayat berunsur UGUTAN terhadap pengguna-pengguna Facebook yang lain.

Dengan perawatakan yang sentiasa ganas, tidak mustahil orang sebegini boleh menimbulkan huru-hara pada bila-bila masa.Timbulnya ayat atau komen berunsur ugutan ini menyebabkan lebih ramai terutama pemilik-pemilik Facebook yang lain amat khuatir akan keselamatan mereka.

p/s: sejak bila si YB ni jadi pelakon Kay eL Gengster?! Wa lu berapa lama sudah jadi gengstar.. sudah lama hidup ka!!!


Seterusnya: baca sini

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.